افشاگر معتبر چینی در گزارشی مدعی شده سری ردمی K70 یک‌ماه زودتر و با تراشه‌های اسنپدراگون معرفی می‌شود.

شرکت کوالکام تا ابتدای آبان ماه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رونمایی خواهد کرد. شایعات حاکی از آن است که سری شیائومی ۱۴ اولین دستگاه‌هایی هستند که به این تراشه مجهز می‌شوند. همچنین شایعه معرفی ردمی K70 پرو با این تراشه به گوش می‌رسد. با توجه‌ به اینکه سری ردمی K60 آذرماه سال گذشته معرفی شده بود انتظار می‌رفت جانشین آن یعنی ردمی K70 هم آذر ماه معرفی شود، اما اکنون گزارش جدیدی در شبکه اجتماعی وایبو منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی زودتر از سال قبل عرضه خواهد شد.

سری ردمی K70 آبان ماه با تراشه اسنپدراگون

براساس اطلاعات جدیدی از افشاگری معتبر در وایبو، پلتفرم جامع چینی، سری ردمی K70 یک ماه زودتر و آبان ماه معرفی می‌شود. علاوه‌بر آن، شایعه مجهز شدن این دستگاه به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ توسط این افشاگر تایید شد. دوربین اصلی در گوشی‌های این سری نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته‌اند و قیمت پیکربندی‌هایی که حافظه داخلی بیشتری دارند بدون تغییر باقی مانده است. این دستگاه‌ها از فریم فلزی بهره می‌برند و به پنل نمایشگر تخت با رزولوشن 2K مجهز می‌شوند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سری ردمی K70 در پایگاه داده IMEI، سه نسخه K70 (شماره مدل 2311DRK48)، K70e (شماره مدل 23117RK66C) و K70 Pro (شماره مدل 23113RKC6C) معرفی خواهند شد که نسخه پایه از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نسخه پرو از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برند. البته مشخص نیست ردمی K70e از تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ بهره می‌برد یا ردمی در این دستگاه هم تراشه اسنپدراگون را تعبیه خواهد کرد.

از دیگر مشخصات این دستگاه‌ها می‌توان به حاشیه نمایشگر بسیار کوچک و نسبت نمایشگر به بدنه بالا، باتری بزرگ و شارژ ۱۲۰ واتی اشاره کرد.

اخبار مرتبط: