با انتشار پوستر تبلیغاتی مشخص شد که فردا در رویداد ردمی از هندزفری بی‌سیم ردمی بادز ۵ با قابلیت نویز کنسلینگ یا حذف نویز معرفی خواهد شد.

فردا پنج‌شنبه ۳۰ شهریور ماه ردمی طی یک رویداد در چین از سری ردمی نوت ۱۳ رونمایی خواهد کرد. این شرکت اخیرا تایید کرد که همچنین از ردمی پد SE در رویداد مذکور رونمایی می‌شود، البته فقط در بازار چین عرضه خواهد شد و در بازار جهانی در دسترس نیست. با این وجود تبلت مقرون به صرفه این شرکت خارج از چین هم عرضه می‌شود. امروز شرکت ردمی اعلام کرد که ردمی بادز ۵ هم درکنار بقیه محصولات معرفی خواهد شد.

در پوستر منتشر شده بخشی از مشخصات کلیدی و طراحی ردمی بادز ۵ به نمایش گذاشته شده است. این دستگاه در ۳ رنگ سفید، مشکی و بنفش روشن عرضه می‌شود.

این دستگاه جانشین ردمی بادز ۴ می‌شود که پارسال در رویدادی مشابه معرفی شده بود. ردمی بادز ۵ از تکنولوژی حذف نویز بهره می‌برد که تا ۴۶ دسی‌بل توان کاهش صدا دارد. کاهش نویز در پهنای باند ۲ هزار هرتزی است و همچنین به هوش مصنوعی برای کاهش نویز میکروفون‌ها مجهز شده است تا خروجی صدای بسیار شفافی داشته باشد.

البته در پوستر تبلیغاتی، تمرکز ردمی روی قابلیت نویز کنسلینگ است و اطلاعاتی در مورد قدرت و کیفیت صوتی و همچنین باتری دستگاه در دسترس نیست.

ردمی-بادز۵-معرفی-شد

در کنار این دستگاه، ردمی نوت ۱۳ پرو و پرو پلاس با تراشه‌های اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ و دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا معرفی می‌شوند. تراشه اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ تاکنون در هیچ دستگاهی مورد استفاده قرار نگرفته بود و این اولین دستگاهی است که به این تراشه مجهز می‌شود. همچنین ردمی نوت ۱۳ پایه معرفی می‌شود، اما تراشه آن مشخص نیست. همچنین ۲ نسخه پایه و پرو به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با لبه خمیده و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شوند.

ردمی پد SE هم تبلت اقتصادی به‌شمار می‌رود که از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰، باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ ۱۰ واتی و صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی ال‌سی‌دی 2K بهره می‌برد.

اخبار مرتبط: