گوشی جدید Redmi با شماره مدل 2212ARNC4L توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تأیید شده است. این دستگاه همچنین بانام Redmi 12C در پایگاه داده IMEI (از طریق Xiaomiui) مشاهده‌شده است. ازاین‌رو، به نظر می‌رسد این دستگاه به‌زودی در بازار جهانی عرضه شود. برخی از مشخصات فنی ردمی 12C را در ادامه ببینید.

در اوایل سال جاری، Redmi از ردمی 10C با اسنپدراگون 680 در بازارهای مختلف رونمایی کرد. اکنون‌که نام Redmi 12C در پایگاه داده IMEI ظاهرشده است، به نظر می‌رسد که این شرکت ممکن است از دستگاه Redmi 11C صرف‌نظر کند. متأسفانه اطلاعاتی در مورد مشخصات اصلی Redmi 12C در دسترس نیست.

بااین‌حال، نشان می‌دهد که دستگاه از اتصال Wi-Fi دو بانده و LTE پشتیبانی می‌کند. با سیستم‌عامل MIUI 13 از قبل بارگذاری شده است. به نظر می‌رسد که Redmi 12C مانند Redmi 10C و Redmi 9C یک گوشی ابتدایی باشد. شماره مدل دستگاه حاکی از آن است که در دسامبر سال جاری عرضه خواهد شد.

اطلاعات ردمی 12C

به‌غیراز Redmi 12C، گفته می‌شود که این شرکت روی Redmi 11A نیز کار می‌کند. یک گوشی Redmi با شماره مدل 22120RNC86C در ماه نوامبر در TENAA مشاهده شد. گمان می‌رود این دستگاه گوشی Redmi 11A باشد. نوع هندی آن توسط مرجع BIS تأییدشده است، درحالی‌که نسخه جهانی آن اخیراً در پایگاه داده IMDA قرارگرفته است.

لیست ادعایی Redmi 11A TENAA نشان داد که دارای صفحه‌نمایش 6.708 اینچی IPS LCD HD+، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی است. این پردازنده از یک پردازنده هشت هسته‌ای ناشناخته با فرکانس 2.0 گیگاهرتز استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود این گوشی تا 8 گیگابایت رم و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و احتمالاً روی سیستم‌عامل اندروید 12 مبتنی بر MIUI 13 کار می‌کند. برخی از ویژگی‌های دیگر آن عبارتند از اتصال LTE، بلستر IR و اسکنر اثرانگشت رو به پهلو. مشخصات فنی ردمی 12C که تا الان لو رفته بود در بالا خواندید، نظر شما چیست؟

خبر مرتبط: تولید سری ردمی نوت ۱۲ در آسیا و اروپا