سایت TENAA به تازگی فاش کرده است که یک گوشی ارزان قیمت جدید از برند شیائومی در راه است – 22120RN86C. با قضاوت بر اساس شماره این مدل تلفن همراه ، انتظار داریم که شاهد عرضه بی‌ سروصدا این مدل تلفن همراه در ماه دسامبر باشیم. با این حال خصوصیات این گوشی شیائومی که احتمالا Redmi 11A با طراحی جدید خواهد بود، چیست؟

از نظر طراحی این گوشی ارزان قیمت جدید از برند شیائومی با حسگر اثر انگشت در اطراف دوربین، به نظر می‌رسد که این مورد مربوط به سری گوشی های Redmi 10A و Redmi 10C باشد. گمانه زنی‌های فعلی حاکی از آن است که این گوشی بخشی از A-line خواهد بود، بنابراین این تلفن های همراه باید شیائومی ردمی 11A باشند.

سری مدل های 10A و 10C شبیه به هم هستند، اگرچه نسخه A پایین‌ترین مدل با چیپست Helio G25 و دوربین 13 مگا پیکسلی است (10C دارای یک اسنپدراگون 680 و یک دوربین اصلی 50 مگا پیکسلی است). هر دو تقریباً به اندازه تلفن‌های اندرویدی کامل ارزان هستند – Redmi 10A در هند با قیمت 8500 روپیه برای مدل پایه 3/32 گیگابایتی عرضه شد (که 105 دلار / 105 یورو است).

Redmi 11A هم احتمالاً در همان رده قیمتی قرار می‌گیرد. متأسفانه، TENAA فعلاً در مورد مشخصات فنی این تلفن همراه صحبتی نکرده است و چیزی را لو نداده است، اما ما به دنبال اطلاعات خواهیم گشت و در صورت لو رفتن اطلاعات جدید آن را در اختیار شما خواهیم گذاشت.