شرکت ریلمی گوشی نارزو ۶۰ ایکس 5G را با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه دایمنسیتی +۶۱۰۰ و قیمتی معادل ۱۵۶ دلار راهی بازار هند کرد.

ریلمی گوشی‌های نارزو ۶۰ و نارزو ۶۰ پرو را تیر ماه معرفی و عرضه کرد. این گوشی‌ها عملکرد موفقیت‌آمیزی در بازار داشتند و نگاه‌های زیادی را به خود جلب کردند. اکنون ریلمی یک نسخه دیگر را با نام نارزو ۶۰ ایکس 5G عرضه کرده است.

این گوشی از صفحه‌نمایش ۶.۷۲ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد که تصویری روان به نمایش می‌گذارد. برای عکاسی و فیلم‌برداری سلفی، دوربین ۸ مگاپیکسلی در پانچ هول روی نمایشگر تعبیه شده است.

Realme-Narzo-60x-5G اطلاعات

دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی و ماکرو در ماژول دایره‌ای شکل تعبیه شده است. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و دوربین ماکرو از سنسور ۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 برای عکاسی از اجسام در فاصله بسیار نزدیک ساخته شده است.

ریلمی نارزو ۶۰ ایکس 5G از تراشه ۸ هسته‌ای دایمنسیتی +۶۱۰۰ شرکت مدیاتک بهره می‌برد که در کنار آن، حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قرار گرفته که قابلیت ارتقا آن با افزودن کارت میکرو اس‌دی وجود دارد.

داخل این گوشی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی به رابط کاربری Realme UI برپایه اندروید ۱۳ مجهز شده است.

گوشی جدید ریلمی در ۲ رنگ سبز و بنفش عرضه می‌شود. همچنین ۲ پیکربندی مختلف برای این دستگاه وجود دارد؛ نسخه ارزان‌تر از حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد و قیمت آن معادل ۱۵۶ دلار است. نسخه گران‌تر هم به حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده که قیمتی معادل ۱۷۴ دلار دارد.

اخبار مرتبط: