براساس گزارش‌های منتشر شده، ریلمی جی‌تی ۵ پرو با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و سیستم خنک‌کننده قدرتمند ۱۶ آذر ماه رونمایی می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود مراسم رونمایی ریلمی جی‌تی ۵ پرو هفتم دسامبر ساعت ۲ بعد از ظهر برگزار شود. این گوشی با تراشه پرچمدار و سیستم خنک‌کننده تعبیه شده در آن، عملکرد خوبی در اجرای بازی‌ و برنامه‌های سنگین خواهد داشت. طبق اطلاعات قبلی، این دستگاه از اندروید ۱۴، نمایشگر BOE امولد با رزولوشن ۲K بهره می‌برد. ریلمی جی‌تی ۵ پرو با تراشه پرچمدار احتمالا با ۲۴ گیگابایت رم همراه می‌شود.

با توجه به اینکه تراشه‌های قدرتمند در گوشی‌ها نیاز به سیستم خنک‌کننده پیشرفته دارند در نتیجه ریلمی در سری جی‌تی برای کنترل دمای دستگاه مدام سیستم خنک کننده اولیه Diamond Ice core تا جدیدترین فناوری اتلاف گرما دو فاز ریلمی Ice Core Max را تغییر و ارتقا داده است. تا اینکه گوشی ریلمی جی‌تی ۵ پرو را با سیستم خنک‌کننده قدرتمند و مساحت ۱۲۰۰۰ میلی‌متر‌مربع ارائه داد که بالاترین بازدهی بین نسخه‌های مختلف است.

ریلمی جی‌تی ۵ پرو با تراشه پرچمدار و سیستم خنک‌کننده

این سیستم خنک‌کننده سه جهته از بالاترین بازدهی عملکردی برخوردار است. ریلمی برای دستیابی به این موفقیت، هر اینچ داخل گوشی را به‌دقت بررسی و محدودیت‌های اتلاف گرما را به چالش کشیده است. گوشی یاد شده با خنک‌کنندگی سه برابری Iceberg، دارای پوشش‌دهی قابل توجه و رسانای حرارتی شش برابری است. همچنین این فناوری دمای پردازنده را تا ۲۱.۸ درجه سانتیگراد کاهش می‌دهد و باعث افزایش بهره‌وری انرژی و پایداری دستگاه در طولانی مدت می‌شود.

ریلمی جی‌تی ۵ پرو در سایت رسمی فروش در دسترس قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به همراه سیستم خنک‌کننده قدرتمند، عملکرد خوبی از خود ارائه دهد و بتواند نظر گیمرها را نیز به خود جلب کند. نظر شما در مورد این گوشی اقتصادی چیست؟ آیا این دستگاه با مشخصات و قابلیت‌های یک پرچمدار می‌تواند برندهای جهانی را به چالش بکشد یا خیر؟

خبر مرتبط: