گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۵ پرو با قابلیت‌های ویژه‌، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، صفحه نمایشی با سطح روشنایی ۴۵۰۰ نیتی و سیستم دوربین کم‌نظیر رونمایی شد.

طبق روند همیشگی شرکت‌های چینی جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود را در پایان هرسال رونمایی و پس از مدت کوتاهی عرضه می‌کنند. بعد از معرفی وان پلاس ۱۲ هم اکنون ریلمی جی تی ۵ پرو با ویژگی‌های قابل توجهی رونمایی شد. تغییرات و قابلیت‌های ویژه‌ در جی تی ۵ پرو آن را نسبت به وان پلاس متمایز کرده است. ریلمی جی تی ۵ پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که با باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی عرضه می‌شود. این گوشی با صفحه نمایش OLED، نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتزی با وضوح ۱.۵K ارائه خواهد شد. گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۵ پرو از نمایشگر ۴۵۰۰ نیتی بهره می‌برد. از سوی دیگر این دستگاه با سطح روشنایی قابل تنظیم ۱۰۰۰ نیتی می‌تواند در بدترین شرایط محیطی بهترین تجربه را در اختیار کاربر قرار دهد.

صفحه نمایش Realme GT5 Pro

گوشی مورد نظر از سنسور LYT-808 استفاده کرده که به تازگی وارد بازار شده است. ماژول دوربین آن از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم پریسکوپی ۳ برابری و سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز مجهز به سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است. بر اساس گزارش‌ها، دستگاه مورد‌نظر قابلیت باز شدن قفل صفحه با کف دست را دارد. هنگامی که کف دست خود را به نمایشگر نزدیک کنید قفل صفحه باز می‌شود. گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۵ پرو قابلیت‌های خاصی را با استفاده از حرکات دست در اختیار کاربر می‌گذارد. به‌طوری‌که با قرار دادن دست روی صفحه نمایش با کمک فناوری هوش مصنوعی خدمات زیادی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

در حال حاضر عرضه این سری به بازار چین محدود می‌شود و اطلاعاتی درباره ورود آن به بازار جهانی وجود ندارد. طبق اطلاعات، این گوشی در دو نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۴۷۹ دلار و ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی با قیمت ۶۰۶ دلار به بازار عرضه می‌شود. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟‌ آیا این دستگاه با ویژگی‌های خاصی که دارد می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند یا خیر؟

اخبار مرتبط: