مشخصات کلیدی گوشی ریلمی GT Neo 6 منتشر شده که بر اساس آن قرار است این مدل در دو نسخه با یک تراشه واحد راهی بازار شود.

تا قبل از این مشخص شده بود که گوشی ریلمی GT Neo 6 با دو شماره مدل «RMX3820» و «RMX3823» یعنی دو نسخه پایه و پرو در چین عرضه می‌شود. همچنین اطلاعاتی مبنی بر وجود تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ در نسخه پایه و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در نسخه پرو منتشر شده بود. حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که هر دو نسخه گوشی ریلمی GT Neo 6 از اسنپدراگون ۸ نسل۲ بهره خواهند برد.

بر این اساس تفاوت بین دو نسخه در باتری و سرعت شارژ خواهد بود. نسخه پایه با باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۲۴۰ واتی که در نسخه قبلی هم وجود داشت عرضه می‌شود. نسخه دیگر هم از باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۵۰ واتی استفاده می‌کند. نکته جالب در مورد این دو نسخه این است که از نظر ابعاد و وزن کاملا مشابه یکدیگر هستند، ۱۶۳.۱ * ۷۵.۴ * ۸.۹ ابعاد این دو و ۲۰۵ گرم وزن آن‌ها خواهد بود.

مشخصات ریلمی GT Neo 6 لو رفت

ریلمی GT Neo 6 از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی اولد با کیفیت ۱.۵k و نرخ تازه‌سازی صفحه ۱۴۴ هرتز و مدولاسیون پهنای پالس ۲۱۶۰ هرتز استفاده می‌کند. حافظه رم ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت گزینه‌هایی است که کاربران برای خرید این گوشی در اختیار دارند.

دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 با لرزه‌گیر اپتیکال، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. همچنین ریلمی GT Neo 6 از فرستنده فروسرخ، سیستم ویبره x-axis haptic motor و اندروید ۱۳ بهره می‌برد.

با توجه به اخبار تایید شده، زمان زیادی تا عرضه این گوشی‌ها باقی نمانده است.

اخبار مرتبط: