شرکت ریلمی محصول جدید خود، ریلمی C67 5G را با قابلیت‌های ویژه نظیر تراشه دایمنسیتی + ۶۱۰۰، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با قیمت اقتصادی معرفی کرد.

گوشی ریلمی C۶۷ ۵G دارای مشخصات مشابه با گوشی‌های ریلمی ۱۱X و نارزو ۶۰X است که اخیرا در بازار هند معرفی شده‌اند. این دستگاه با نمایشگر ۶.۷۲ اینچی FHD+، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۶۸۰ نیتی ارائه می‌شود. ریلمی C67 5G با تراشه دایمنسیتی +۶۱۰۰ شرکت مدیاتک و رابط کاربری ۴.۰ Realme UI بر پایه اندروید ۱۳ راهی بازار خواهد شد. این گوشی از ۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار است، البته می‌توانید ۶ گیگابایت از حافظه داخلی را نیز به آن اختصاص داده و حافظه رم را تا ۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

چینش دوربین پشتی این دستگاه شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور پرتره ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. یکی از ویژگی‌های متمایز ریلمی C۶۷ ۵G طراحی و رنگ‌بندی آن است که در برابر تابش نور خورشید جلوه خاصی را ایجاد می‌کند.

ریلمی C۶۷ ۵G رونمایی شد

این گوشی ۱۹۰ گرمی با وجود این‌که دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است اما با ضخامت بدنه ۷.۸۹ میلی‌متری ارائه شده که نسبت به باتری بزرگ آن ضخامت کمی محسوب می‌شود. همچنین از شارژ سریع ۳۳ SuperVOOC پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود دستگاه در ۲۹ دقیقه به ۵۰ درصد شارژ برسد. گوشی یاد شده در دو رنگ سبز و بنفش تیره عرضه می‌شود و دارای گواهی‌ IP54 است که نشان می‌دهد در برابر گرد و غبار و قطرات آب مقاوم است. این گوشی با حافظه رم ۴/۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود که حافظه داخلی آن به‌وسیله کارت حافظه micro SD تا ۲ ترابایت قابل افزایش است.

ریلمی C۶۷ ۵G از حسگر اثر انگشت، بلوتوث ۵.۲، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و کارت حافظه micro SD پشتیبانی می‌کند. بر اساس اطلاعات، نسخه ۴/۱۲۸ گیگابایتی دستگاه مورد نظر با قیمت ۱۶۸ دلار و نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی با قیمتی معادل ۱۸۰ دلار عرضه می‌شود. باید دید این گوشی میان‌رده با قیمت اقتصادی و قابلیت‌های ویژه می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند یا خیر؟

اخبار مرتبط: