تیزر جدیدی از ریلمی C65 نشان می‌دهد این دستگاه با طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین مشابه گلکسی S22 و در رنگ‌های بنفش و مشکی قرار است در تاریخ ۱۶ فروردین معرفی و راهی بازار شود.

شرکت ریلمی در تیزر جدیدی از تاریخ معرفی ریلمی C65 پرده برداشت. این دستگاه قرار است هفته آینده در ویتنام معرفی شود و تاکنون چندین گواهی مختلف را دریافت کرده است. در تیزر منتشر شده طراحی پنل پشتی این دستگاه قابل مشاهده است که نشان می‌دهد ریلمی رویکرد متفاوتی را برای طراحی گوشی جدید در پیش گرفته است و طراحی آن نسبت‌به نسل قبلی، یعنی ریلمی C55 تفاوت دارد.

در تیزر مذکور نوشته شده که ریلمی C65 در تاریخ ۴ آوریل مصادف با ۱۶ فروردین معرفی می‌شود. این تیزر توسط Chase Xu، معاون ریلمی به اشتراک گذاشته شد. پنل پشتی این دستگاه به شکل تخت طراحی شده که ماژول دوربین مستطیل شکل در گوشه بالا سمت چپ به‌صورت عمودی قرار گرفته و ۳ دوربین داخل آن قابل مشاهده است. دکمه‌ّای پاور/قفل و تنظیم صدا در لبه سمت راست فریم قرار گرفته و انتظار می‌رود حسگر اثر انگشت با دکمه پاور/قفل ادغام شود. روکش براقی هم روی پنل پشتی که احتمالا پلاستیکی است دیده می‌شود.

اگر طراحی گفته شده برای شما هم آشنا بود، دلیلش شباهت زیاد به پنل پشتی و ماژول دوربین پرچمدار ۲ سال قبل سامسونگ یعنی گلکسی S22 است. البته احتمالا شباهت‌های ۲ دستگاه فقط به طراحی ختم می‌شود زیرا ریلمی C65 یک گوشی میان‌رده اقتصادی محسوب می‌شود و احتمالا با قیمتی پایین راهی بازار جهانی خواهد شد. در پوستر دیگری که در حساب اینستاگرام ریلمی به اشتراک گذاشته شد این دستگاه در ۲ رنگ بنفش و مشکی مشاهده می‌شود که نشان دهنده عرضه این دستگاه با این ۲ رنگ است.

گواهی TUV Rheinland نشان می‌دهد که ریلمی C65 به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی تغذیه می‌کند. همچنین گواهی دوربین FV-5 حاکی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸ و پشتیبانی از لرزش‌گیر دیجیتال است. همچنین پایگاه داده FCC نشان داد این دستگاه به سیستم عامل اندروید ۱۴ که آخرین نسخه موجود است مجهز می‌شود.

hofhv lvjfx: