افشاگری‌ها و تصاویر واقعی سری اوپو فایند X7 نشان می‌دهد نسل جدید پرچمداران اوپو از طراحی و قابلیت‌های فیزیکی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند که می‌تواند جزو برترین گوشی‌های هوشمند سال 2024 میلادی معرفی شوند.

همان‌طورکه می‌دانید، کمپانی اوپو برای برگزاری مراسم معرفی سری فایند X7 آماده می‌شود که قابلیت‌های سخت‌افزاری و زبان طراحی خاصی برای رقابت‌با سایر پرچمداران اندرویدی موجود در بازار دارند. طبق اعلام رسمی، این سری روز دوشنبه ۱۸ دی‌ماه رونمایی می‌شود، اما پیش‌ازآن بخش زیادی از اطلاعات و جزئیات در شبکه‌های اجتماعی افشا شده است؛ به‌عنوان‌مثال، تصاویر واقعی اوپو فایند X7 و اوپو فایند X7 اولترا رنگ‌بندی، سیستم دوربین و زبان طراحی را نشان می‌دهد که می‌تواند موردپسند طیف وسیعی از کاربران قرار بگیرد.

باتوجه‌به منابع خبری، باید اشاره کنیم اطلاعات فوق‌العاده گسترده و جذابی درخصوص سری گوشی‌های اوپو فایند X7 وجود دارد که نشان می‌دهد از عناصر طراحی وان پلاس اوپن استفاده می‌کند تا بتواند فروش بالایی را تجربه کند؛ شاید این‌موضوع برای برخی کاربران تعجب‌برانگیز باشد، اما باید گفت این دو برند زیرمجموعه کمپامی BBK هستند که معمولا برای ساخت پرچمداران‌شان تقریبا از یک زبان طراحی یکسان استفاده می‌کنند. برای‌مثال، چندی‌پیش، وان پلاس اوپن و اوپو فایند N3 دو پرچمدار قدرت‌مند سال 2023 معرفی شدند که طراحی و مشخصات سخت‌افزاری کاملا یکسانی داشتند و تنها رابط کاربری آن‌ها تفاوت داشت.

اوپو فایند X7 اولترا

علاوه‌براین، درباره طراحی پنل پشت دستگاه باید بگوییم ترکیبی از چرم و شیشه خواهد بود که متناسب‌با انتخاب کاربران بهینه‌سازی شده است. تصاویر واقعی سری اوپو فایند X7 به‌ما نشان می‌دهد بهترین گزینه برای کاربران نسخه اولترا است که از کاور چرمی بهره می‌برد و در رنگ‌های نارنجی و مشکی دردسترس قرار می‌گیرند. ازسوی‌دیگر، مدل پایه با رنگ‌های متفاوت‌تری ظاهر خواهد شد که مهارت و هنر طراحان را در انتخاب رنگ به‌نمایش می‌گذارد تا کاربران جوان گزینه‌های بیشتری داشته باشند و به‌راحتی بتوانند یک نسخه را خریداری کنند.

براساس اعلام رسمی کمپانی اوپو، سری فایند X7 درتاریخ هشتم ژانویه 2024 میلادی مصادف‌با 18 دی‌ماه معرفی می‌شود، اما احتمالا عرضه این دستگاه در انحصار بازار چین باقی می‌ماند، چراکه هیچ‌گونه گزارشی مبنی‌بر برنامه‌ریزی‌های این سازنده برای ورود به بازار جهانی وجود ندارد که شایعات انحصاری بودن را قوت می‌بخشد. بااین‌حال، درصورت انتشار هرگونه اخبار تازه درخصوص عرضه جهانی و اطلاعات بیشتر از مشخصات سخت‌افزاری آن را در سریع‌ترین زمان ممکن با شما به‌اشتراک می‌گذاریم.

اخبار مرتبط: