Motorola Moto X40 در شوی TENAA نشان داد که ممکن است دارای یک صفحه‌نمایش quad-curved (چهار طرف منحنی )باشد. Motorola Moto X30 (که به‌عنوان Edge 30 Pro شناخته می‌شود و با تغییراتی اندک و نرم‌افزاری در سطح جهانی می‌باشد) دارای یک صفحه‌نمایش تخت است. در ادامه در ارتباط با صفحه‌نمایش موتورولا Moto X40 بیشتر بخوانید.

Moto X30 Pro ( بانام مستعار Edge 30 Ultra) دارای صفحه‌نمایشی از دو طرف منحنی می‌باشد. البته این امکان وجود دارد که انحنای بیشتری در نسل‌های بعد آن ایجاد شود شرکت میت کشور چین عکس‌هایی از XT2301-5 منتشر کرده، که برخی می‌گویند Motorola Moto X40 است. نه X40 Pro ، مدل vanilla . گفته‌شده که فضای جزیره‌ی دوربین و صفحه‌نمایش منحنی بیشتر باعث می‌شود که شبیه مدل Pro حال حاضر آن باشد.

اما طبق بازتاب‌ها متوجه شدیم که به‌جای 2 طرف هر 4 طرف صفحه‌نمایش محنی است، مقامات چینی هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نکرده‌اند اما حدس زده می‌شود که قرار است با صفحه‌نمایش 144Hz OLED روبرو شویم. برخی گزارش‌ها ادعا می‌کند که موتورولا قرار است پرسی به صفحه‌نمایش 165Hz داشته باشد. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که Moto X40 و Motorola Edge 40 Pro در حال توسعه هستند و از چیپست Snapdragon 8 Gen در این مدل‌ها استفاده می‌شود. این مدل‌ها قطعاً باید با رم‌های 12/8 عرضه شوند.

برگه مشخصات کامل XT2301-5 هنوز منتشرنشده است، ولی شایعات نشان می‌دهد که X40 قرار است یک دوربین اصلی 50MP و دوربین‌های 50MP ultra wide داشته باشد. اما یک تله فوتو 12MP نیز به آن اضافه خواهد شد و دارای یک دوربین سلفی 60MP (که احتمالاً با مدلی خاص زیر نمایشگر قرار می‌گیرد مانند دوربین سری X30) است. ما در انتظار تأیید این اطلاعات از طرح شرکت Chinese wireless authority هستیم.

خبر مرتبط: امتیاز بنچمارک گوشی Moto X40 فاش شد