شایعه شده است که OnePlus Pad در سال 2023 وارد بازار می‌شود. بر اساس شایعه‌ای که از منابع معتبر منتشر شده، وان پلاس به دنبال پیوستن به بازار تبلت های اندرویدی است. این شرکت پتنت نام "OnePlus Pad" را دارد و اکنون گزارش Max Jambor در توییتر نشان می‌دهد که اولین تبلت وان پلاس برای سال آینده برنامه ریزی شده است. پس احتمال ورود وان پلاس پد در سال ۲۰۲۳ وجود دارد.

ورود OnePlus به حوزه تبلت‌ها حرکت غیرمنتظره‌ای نیست، این شرکت پرچم‌دار سابق اکنون یک برند ساده با دستگاه‌هایی در دسته‌های قیمتی متعدد است. ورود به بازار تبلت ها قدم منطقی بعدی برای شرکتی است که ابزارهای پوشیدنی مانند ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های TWS نیز دارد. تبلت های وان پلاس به احتمال بالا همانند گوشی هایی که ساخته است، خوش ساخت و زیبا خواهد.

بزرگ‌ترین سؤال این است که آیا این OnePlus Pad آینده یک دستگاه کاملاً جدید خواهد بود یا یک تبلت تغییر نام تجاری Oppo خواهد بود. غیر ممکن نیست که Oppo Pad را با اسنپدراگون 870 و 8360 میلی آمپر ساعت با نامی جدید ببینیم. ولی با این حال ما همچنان امیدواریم با ورود وان پلاس پد شاهد یک دستگاه کاملاً جدید باشیم. تبلت وان پلاس جدید که امیدواریم ظاهری جدید با کیفیتی بالا داشته باشد.

بررسی :‌ بررسی Samsung Tab S8 را که توسط تیم رسانه علاءالدین تهیه شده اینجا ببینید.