پوکو اوایل سال جاری میلادی از گوشی POCO X4 رونمایی کرد که برخلاف انتظارها ارتقا این دستگاه نسبت به نسل گذشته زیاد نبود. اکنون پس از حدود یک سال، گزارش‌های منتشر شده حاکی از زمان رونمایی نزدیک POCO X5 5G است. چراکه گواهی FCC پوکو X5 5G منتشر شده است.

همچنین این گوشی در سایت اداره استاندارد هند یا BIS نیز دیده شده است. طبق گزارش منتشر شده از طریق افشاگری به نام MySmartPrice، می‌دانیم که POCO X5 5G در سایت‌های FCC و BIS دیده شده است. گواهی FCC این دستگاه نشان می‌دهد که این گوشی دارای ماژول دوربین مستطیلی شکل در پشت خود خواهد بود و از وای‌فای دو کاناله پشتیبانی خواهد کرد.

اطلاعات منتشر شده همچنین، به ظرفیت باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه نیز اشاره می‌کند. از این رو به احتمال زیاد شاهد ظرفیت اسمی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هستیم. POCO X5 با شماره مدل 22101320G در سایت FCC دیده شده است. طبق نظر FCC این گوشی از استانداردهای ارتباطی n5، n7، n38، n41، n77 و n78 5G پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این می‌دانیم که پوکو این گوشی را با MIUI 14 روانه بازار خواهد کرد.

نسخه مخصوص هند این گوشی نیز با شماره مدل 22101320I، در سایت BIS منتشر شده است. در گواهی منتشر شده درون این سایت نمی‌توان شاهد اطلاعاتی درباره این دستگاه بود و تنها نام این شماره مدل در سایت BIS دیده شده است.

Poco-X5-5G

با توجه به اینکه در گذشته نیز برخی گواهی‌ها و مشخصات POCO X5 منتشر شده بود و با توجه به گذشت حدود یک سال از زمان عرضه نسل گذشته این گوشی، می‌توان به زمان رونمایی نزدیک این گوشی امیدوار بود. همان طور که این افشاگر معتقد است، Himanshu Tandon، رئیس شرکت پوکو هند به عرضه یک گوشی در آینده‌ای نزدیک اشاره کرده بود و از این رو می‌توان انتظار داشت که پوکو X5 همان دستگاه باشد.

طبق شایعات گوشی آینده پوکو با پنل IPS LCD عرضه خواهد شد و دارای نرخ تازه سازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز است. علاوه بر این انتظار داریم که پوکو ایکس ۵ ۵ جی با تراشه اسنپدراگون 778G+ عرضه شود.

نظر شما درباره POCO X5 5G چیست؟ به نظر شما انتشار گواهی FCC پوکو X5 5G، می‌تواند نشان دهنده معرفی این گوشی تا یک ماه آینده باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: مشخصات فنی پوکو x5 پرو لو رفت