شرکت پوکو گوشی پوکو C55 را بهمن ماه سال گذشته عرضه کرد. اکنون به نظر می‌رسد که این سازنده چینی آماده است تا نسل جدیدی از گوشی‌های سری C را روانه بازار کند. شرکت پوکو تایید کرده است تاریخ عرضه پوکو C51 هجدهم فروردین ماه (در هند) خواهد بود. Flipkart به طور تصادفی این گوشی را در وب سایت خود قرار داد و تاریخ عرضه و مشخصات این گوشی را تایید کرد.

Flipkart مشخصات فنی و تاریخ عرضه پوکو C51 را منتشر کرد و تایید شد که این گوشی در رنگ‌های آبی و مشکی وارد بازار خواهند شد.

مشخصات پوکو C51

مشخصات فنی پوکو C51

پوکو C51 دارای صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ در هر پیکسل است. این گوشی با یک تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو G36، حداکثر ۴ گیگابایت حافظه رم و ۴ گیگابایت حافظه رم مجازی عرضه خواهد شد.

پوکو C51 دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که با اضافه کردن یک کارت حافظه microSD تا ۱ ترابایت قابل ارتقا خواهد بود. این گوشی ارزان قیمت دارای اندروید ۱۳ است و از نسخه Go Edition این سیستم عامل استفاده می‌کند. شرکت پوکو اعلام کرده است تا دو سال به‌روز‌رسانی امنیتی را برای گوشی ارائه ‌می‌دهد.

پوکو C51 به دو شیار سیم کارت، حسگر اثر انگشت، یک ماژول دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.0 مهجز شده است. همچنین این گوشی با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۰ واتی روانه بازار می‌شود.

ماه گذشته گوشی پوکو X5 با قیمت تقریبی ۲۳۰ دلار در هند عرضه شد. این گوشی از تراشه هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ قدرت می‌گیرد و دارای صفحه نمایش FHD+ است. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

اخبار مرتبط: معرفی پوکو C55 با دوربین 50 مگاپیکسلی