پوکو C51 روز جمعه هجدهم فروردین به عنوان جدیدترین گوشی پوکو از زیر برند شیائومی معرفی شد. این گوشی جدید سری C پوکو دارای صفحه‌نمایشی با ناچ قطره‌ای است و از تراشه مدیاتک هلیو G36 پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه میا‌ن‌رده یک رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که قابل ارتقا خواهد بود. پنل پشت دوربین این گوشی به ماژول دوگانه ۸ مگاپیکسلی مجهز شده و از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد پوکو C51 نسخه‌ای از Redmi A2+ است که در اسفند ماه سال گذشته در برخی بازارها عرضه شد. با معرفی گوشی پوکو C51 اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شده است که در ادامه بخوانید.

مشخصات فنی POCO C51

پوکو C51 جدید دارای یک پنل LCD 6.52 اینچی است که رزولوشن HD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز دارد . این گوشی‌ میان‌رده از تراشه مدیاتک هلیو G36 پشتیبانی می‌کند که نسخه اورکلاک شده تراشه هلیو G35 است. این پردازنده با ۴ گیگابایت حافظه رم عرضه شده است که با رم مجازی می‌توان آن را تا ۳ گیگابایت افزایش داد. این دستگاه دارای اندروید ۱۳ است و از نسخه Go Edition این سیستم‌عامل استفاده می‌کند. پوکو همچنین متعهد شده است که حداقل ۲ سال به‌روز‌رسانی امنیتی برای این گوشی عرضه کند.

مشخصات پوکو C51

برای دوربین، پوکو C51 از یک ماژول دوگانه دارد که شامل یک سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق است، استفاده کرده است. برای عکاسی سلفی و مکالمات تصویری، پوکو سی ۵۱ از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در بالای صفحه‌نمایش استفاده کرده است. این گوشی ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که با استفاده از حافظه microSD تا ۱ ترابایت قابل افزایش است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، رادیو FM و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

قیمت

بعد از معرفی گوشی پوکو C51، نسخه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آن تنها ۱۰۴ دلار قیمت‌گذاری شده است. این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شود و در حال حاضر با برچسب «به زودی» در سایت Flipkart قرار گرفته است و فروش آن از ۲۱ فروردین ماه آغاز می‌شود.

بررسی گوشی: بررسی پوکو X5 پرو که توسط تیم رسانه علاءالدین برایتان آماده شده است را حتما بخوانید.