پس‌از انتشار تصاویر سنسور تله‌فوتو اوپو فایند X7 اولترا، امروز شاهد نمونه عکس‌های جدید سنسور دوگانه پریسکوپی هستیم که بیانگر قدرت فوق‌العاده‌ بالای این گوشی هوشمند است.

طی روزهای گذشته، اطلاعات و جزئیات دقیقی از مشخصات سیستم دوربین اوپو فایند X7 اولترا ازسوی کمپانی سازنده منتشر شد که نشان می‌داد این دستگاه قدرت فوق‌العاده‌ای در بخش عکاسی دارد؛ باوجوداین، اوپو برای دیگر نمونه عکس‌های سنسور دوگانه تله‌فوتو پریسکوپ این دستگاه را در شبکه اجتماعی و محلی Weibo منتشر کرد تا بتواند به‌واسطه آن بازاریابی کند؛ این‌موضوع درحالی اتفاق می‌افتد که سری اوپو فایند X7 وارد بازار جهانی نمی‌شود و محدود به بازار بزرگ چین می‌ماند، اما با تبلیغات گسترده می‌تواند میلیون‌ها کاربر چینی را برای خرید این دستگاه ترغیب کند، چراکه شهروندان این کشور علاقه زیادی به حمایت از محصولات داخلی دارند.

براساس مشخصات سخت‌افزاری و سیستم دوربین، می‌توان اوپو فایند X7 اولترا قادر به ارائه قابلیت‌هایی است که سایر گوشی‌های هوشمند موفق به انجام آن نمی‌شوند؛ البته باید اشاره کنیم طیف وسیعی از پرچمداران سال ۲۰۲۴ هنوز معرفی نشده‌اند و برای رقابت اصلی باید حداقل تا نیمه‌دوم سال صبور باشیم. اطلاعات وب‌سایت رسمی Oppo نشان می‌دهد این دستگاه روز هشتم ژانویه معرفی خواهد شد، اما برخی منابع امیدوار به ورود آن به بازار جهانی هستند که در صورت تحقق آن می‌توان گفت تبدیل به دستگاهی می‌شود که ارزش خرید بالایی برای کاربران حرفه‌ای دارد.

علاوه‌براین، اوپو فایند X7 اولترا برای عملکرد پردازشی و گرافیکی به پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد که توانایی بالایی دارد و می‌تواند با تراشه اپل A17 Pro رقابت کند؛ همچنین، اوپو برای سرعت بالا از حداکثر ۲۴ گیگابایت حافظه رم به‌همراه حداکثر یک ترابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند که کاربران از نیاز به هرگونه دستگاه دیگر برای ذخیره‌سازی اطلاعات بی‌نیاز می‌سازد. چنین کانفیگی درکنار تراشه قدرت‌مند باعث بهبود عملکرد دستگاه در تمامی بخش‌ها می‌شود؛ درصورتی‌که تعدادی از میان‌رده‌های هستند که با تراشه ضعیف از کانفیگ بالا استفاده می‌کنند که تنها جنبه تبلیغاتی دارد.

نمونه عکس‌های که مشاهده می‌کنید با سنسور تله‌فوتو پریسکوپ اوپو فایند X7 اولترا ثبت شده که کیفیت فوق‌العاده‌ای را به‌نمایش می‌گذارد. اگر به مشخصات تصاویر دقت کنید، اطلاعاتی درخصوص فاصله کانونی می‌بینید که می‌گوید برخی شات‌ها ۶۵ میلی‌متری و تعدادی دیگر ۱۳۵ میلی‌متری هستند؛ باوجوداینکه می‌دانیم این‌نوع تصاویر تبلیغاتی و توسط عکاسان حرفه‌ای با گوشی گرفته می‌شود، اما باید گفت فوق‌العاده جذاب و فراتر از انتظار ما هستند. همچنین، باید به‌یاد داشته باشیم سنسور اصلی اوپو فایند X7 اولترا از لنز سونی LYT-900 بهره می‌برد که آخرین و بهترین سنسور کمپانی ژاپنی برای گوشی‌های هوشمند است.

ازسوی‌دیگر، باید اشاره کنیم اوپو فایند X7 اولترا از قابلیت‌ها و ویژگی‌های تجاری تبلیغاتی بهره‌مند می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تماس ماهواره‌ای دو طرفه با امنیت بسیار بالا اشاره کرد؛ حفظ حریم خصوصی مسئله بسیار مهمی به‌شمار می‌رود که برای کاربران اهمیت بالایی دارد و اوپو می‌تواند با برآورده کردن نیازهای مصرف‌کنندگان فروش بالای پرچمدارانش را تضمین کند. همان‌طورکه به تاریخ رونمایی از دستگاه اشاره کردیم باید فردا، دوشنبه، منتظر اوپو برای معرفی مطبوعاتی باشیم.

اخبار مرتبط: