در برگزاری کنفرانس مطبوعاتی اوپو مشخص شد که نسخه اولترا اوپو فایند X7 برای اولین بار به ۲ دوربین تله‌فوتو با زوم پریسکوپی مجهز خواهد شد.

۳ روز قبل شرکت اوپو اعلام کرد که به‌زودی کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با Hasselblad برگزار می‌کند و در آن اطلاعاتی را درباره پرچمدار جدید یعنی اوپو فایند X7، به‌ویژه بخش دوربین منتشر می‌کند. اکنون و با برگزار شدن این کنفرانس، تصاویر و مشخصات جدیدی از اوپو فایند X7 مشخص شده است.

در این رویداد شرکت اوپو تصاویری از طراحی اوپو فایند X7 را به نمایش گذاشت. طراحی این دستگاه، شباهت زیادی به نسخه‌های نسل قبلی دارد. در قسمت پشتی، ماژول دوربین دایراه‌ای شکل قرار گرفته که سنسورها و فلش LED درون آن دیده می‌شود. همچنین پنل پشتی به ۲ قسمت بالایی و پایینی تقسیم شده است. بخش بالایی به فریم دستگاه متصل است و جنس فلزی دارد، اما بخش پایینی از چرم مصنوعی ساخته شده است که رنگ‌های مختلفی داشته و ظاهر جذابی به دستگاه می‌دهد.

در ویدیو منتشر شده، یک سوییچ در لبه کناری دستگاه دیده می‌شود. این سوییچ که با نام «اسلایدر هشدار» یا «Alert Slider» شناخته می‌شود، حالت دستگاه را عوض می‌کند و شباهت‌هایی به سوییچ قطع صدا اپل که تا آیفون ۱۴ استفاده می‌شد دارد. کاربران می‌توانند با تتنظیم کردن حالت‌های اسلایدر هشدار از آن برای مواقع مختلف استفاده کنند. اسلایدر هشدار پیش از این در گوشی‌های وان‌پلاس استفاده شده بود و اکنون به‌نظر می‌رسد اوپو هم می‌خواهد از آن بهره‌مند شود.

همچنین درون این ویدیو، نکات بیشتری درباره سنسور و لنز دوربین‌های اوپو فایند X7 مشخص می‌شود. اولین نکته این است که اوپو فایند X7 اولترا، مانند پرچمداران اولترا سری S سامسونگ به ۲ دوربین تله‌فوتو با زوم پریسکوپی مجهز می‌شود. این اولین باری است که اوپو یک گوشی را به ۲ دوربین با زوم پریسکوپی مجهز می‌کند، البته پیش از این هم شایعاتی براین اساس منتشر شده بودند. بانگاهی به ماژول دوربین این دستگاه مشخص می‌شود که یکی از سنسورها به لنز با فاصله کانونی ۱۳۵ میلی‌متری مجهز شده است. همچنین محدوده زوم اپتیکال حدودا ۵ تا ۶ برابر است.

در انتها یادآوری می‌شود که سری اوپو فایند X7 با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، استفاده از سنسور جدید LYT-900 سونی در دوربین اصلی و مشخصات تحسین برانگیز پس از معرفی به یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار تبدیل می‌شود و با طراحی زیبا، احتمالا مشتریان متعددی خواهد داشت. بااعلام شرکت اوپو، هشتم ژانویه مصادف با دوشنبه ۱۸ دی از سری اوپو فایند X7 رونمایی خواهد شد، البته هنوز مشخص نشده که عرضه جهانی به چه صورتی خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا درصورت عرضه جهانی علاقه‌ای به تهیه اوپو فایند X7 دارید یا پرچمداران سامسونگ و بقیه شرکت‌ها را ترجیح می‌دهید؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: