خط تولید Oppo Find N به عنوان یکی از پیشگامان فناوری گوشی‌های تاشو در نظر گرفته می‌شود. علیرغم این واقعیت که کمتر از نیم سال از عرضه Oppo Find N2 می‌گذرد، یک افشای جدید تقریباً همه مشخصات Oppo Find N3 را فاش کرده است.

این اطلاعات به طور انحصاری توسط متخصص فناوری Yogesh Brar با 91Mobiles به اشتراک گذاشته شد و در یک مقاله اختصاصی پوشش داده شده است. البته با وجود این که Brar سابقه خوبی در موثق بودن اخبار فاش شده دارد، اما این افشای خبری ممکن است دقیق نباشد.

پیش از این Oppo Find N2 از پردازنده اسنپدراگون ۸پلاس نسل ۱ و Oppo Find N از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کرده بودند. با این حال Oppo Find N3 اولین گوشی تاشو این شرکت است که از تراشه‌های شرکت Qualcomm یعنی Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می‌کند. این گوشی تاشو همچنین دارای حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود.

صفحه نمایش دوم oppo find N3 تا شده

اما بزرگ‌ترین تغییر مشخصات Oppo Find N3در بخش صفحه‌نمایش آن خواهد بود. این بخش شامل صفحه‌نمایش داخلی ۸ اینچی و صفحه نمایش بیرونی ۶.۵ اینچی که هر دو دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز هستند، می‌شود. این ابعاد بسیار بزرگ‌تر نسبت به N2 با ابعاد صفحه‌نمایش داخلی و خارجی ۷.۱ و ۵.۵۴ اینچی هستند . این گوشی هوشمند با ظرفیت باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد و احتمالاً از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این گوشی دارای یک پنل دوربین سه‌گانه بوده که شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، یک لنز اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپ ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود.

لازم به ذکر است که نه تنها این مشخصات بسیار چشمگیر هستند، بلکه بسیار شبیه به شایعات موجود درباره OnePlus V Fold هستند که تأیید می‌کند OnePlus V Fold در حقیقت یک نسخه با تغییر نام تجاری از Oppo Find N3 خواهد بود. بزرگترین مشکل تاشوهای Oppo، عرضه محدود جهانی آنهاست. به احتمال زیاد، خرید OnePlus V Fold به خصوص در خارج از بازار چین بسیار سخت‌تر خواهد بود.

اخبار مرتبط: OPPO Find N2 Flip رقیب جدید گوشی تاشو Z Flip 4