شرکت وان پلاس از تبلت اقتصادی وان پلاس پد گو با نمایشگر ۱۱.۳۵ اینچی و تراشه هلیو G99 رونمایی کرد که نسخه پایه تنها ۲۴۰ دلار قیمت دارد.

شرکت وان پلاس از جدیدترین تبلت خود با نام وان پلاس پد گو رونمایی کرد. این تبلت نسخه اقتصادی و ضعیف‌تر «وان پلاس پد» به شمار می‌رود که با قیمت بسیار پایین‌تری عرضه می‌شود.

وان پلاس پد گو از صفحه‌نمایش ۱۱.۳۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۷۲۰ × ۲۴۰۸ پیکسلی، روشنایی ۴۰۰ نیتی، نرخ تازه‌سازی تصویر ۹۰ هرتزی و نسبت ۷:۵ بهره می‌برد. این دستگاه بسیار نازک است و تنها ۶.۹ میلی‌متر ضخامت دارد. علاوه‌بر آن باوجود ابعاد ۲۵۵ × ۱۸۸ میلی‌متری، ۵۳۲ گرم وزن آن کاملا توجیه‌پذیر است. پد گو به ۴ اسپیکر با قابلیت دالبی اتموس مجهز شده که آن را به دستگاهی مناسب برای تماشای فیلم و سریال تبدیل می‌کند.

 تبلت اقتصادی پد گو

۲ دوربین اصلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی در وان پلاس پد گو تعبیه شده است که شاید در مقایسه با استانداردهای امروز ضعیف به‌نظر برسند، اما نیاز کلی کاربر را برطرف می‌کنند. همچنین شرکت وان‌پلاس این دستگاه را به تراشه هلیو G99 مجهز کرده است که در کنار آن حافظه رم ۸ گیگابایتی، ۲ گزینه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و اسلات کارت حافظه میکرو اس‌دی تا سقف یک ترابایت قرار دارد.

وان پلاس پد گو از سیستم‌عامل OxygenOS ۱۳.۲ بر پایه اندروید ۱۳ بهره می‌برد و از قابلیت‌هایی مانند screen mirroring، اشتراک‌گذاری فایل، اتصال آسان با گوشی‌های وان‌پلاس و قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند. درون این دستگاه باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده است که از شارژ سریع ۳۳ واتی SuperVOOC تغذیه می‌کند.

وان پلاس پد گو فقط با رنگ سبز و در ۳ پیکربندی مختلف عرضه می‌شود. پیکربندی پایه از حافظه رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بدون پشتیبانی از سیم‌کارت با قیمتی معادل ۲۴۰ دلار عرضه می‌شود. نسخه دوم با حافظه داخلی و رم مشابه و پشتیبانی از سیم‌کارت ۲۶۴ دلار قیمت دارد و نسخه آخر با حافظه رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با پشتیبانی از سیم‌کارت ۲۸۸ دلار قیمت دارد.

البته قیمت‌های ذکر شده فقط برای عرضه این دستگاه در بازار هند است و مشخص نیست چه زمانی به بازار جهانی راه پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط: