یک یوتیوبر معروف با کالبد شکافی وان پلاس اوپن به کاربران نشان داد این دستگاه همانند طراحی فوق‌العاده‌ای که دارد از مشخصات فنی و سخت‌افزاری پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که کاربران برای خرید یک نسخه از‌آن ترغیب می‌کند.

چندی پیش، گوشی هوشمند تاشو وان پلاس اوپن به‌همراه برادر دوقلویش اوپو فایند N3 برای ورود به بازار جهانی معرفی شدند که به‌دلیل استفاده ازطراحی زیبا و لولای کاملا پیشرفته با بازتاب رسانه‌ای بسیار زیادی همراه شد. باوجوداین، باید ذکر کنیم این دستگاه تاشدنی از سخت‌افزار قدرت‌مند مانند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به‌همراه سیستم دوربین فوق‌ا‌لعاده بهره می‌برد و می‌تواند نیازهای علاقه‌مندان این‌نوع گوشی‌ها برآورده کند؛ در ادامه به‌‌جزئیات بیشتری از این خبر می‌پردازیم و نشان می‌دهیم دلایل موفقیت وان پلاس اوپن در چه‌چیزی نفهته است.

براساس ویدئو منتشر شده از یوتیوبر معروف حوزه فناوری، JerryRigEverything، وان پلاس اوپن از ساختار بسیار بادوام و سبکی بهره می‌برد که با دانش بالای دانشمندان کمپانی سازنده توسعه یافته است. البته باید خاطرنشان کنیم مدیرعامل وان پلاس در صبحت‌های گذشته درباره چگونگی استفاده از متریال‌های مختلف برای سبک‌تر کردن وزن دستگاه صحبت کرده بود، اما اطلاعات کامل و جامعی را دراختیار کاربران قرار نداد تا اسرار مجموعه حفظ شود و سایر سازندگان نتوانند برای توسعه از آن برخوردار شوند.

همان‌طورکه در ویدئو کالبد شکافی مشاهده می‌کنید، فریم گوشی تاشو وان پلاس اوپن از تیتانیوم و فیبر کربن ساخته شده که به‌نظر ضعیف و ارزان‌قیمت به‌نظر می‌رسد، اما سازنده چینی می‌بایست برای تقویت دستگاه هنگام بازوبسته شدن از همین متریال را به‌کار می‌برد تا عملکرد حرکتی به‌مخاطره نیافتد. برای درک بهتر متریال به‌کاررفته باید ویدئو این یوتیوبر را کامل مشاهده کنید تا بتوانید دلیل ترکیب تیانیوم و فیبر کربن را متوجه شوید، چراکه تحقیقات گسترده‌ای برای بهره‌مندی ازآن صورت گرفته است.

علاوه‌براین، ویدئو کالبد شکافی وان پلاس اوپن نشان می‌دهد سازنده چینی از مکانیسم جدیدی برای طراحی لولا استفاده کرده که جنس آن از تیتانیوم است؛ همچنین، مقدار کمی از فیبر کربن برای نرم کردن بافت لولا وجود دارد. ازسوی‌دیگر، این ترکیب به کاهش وزن و ارگونومیک شدن دستگاه کمک شایانی می‌کند. درانتها، اگر تست مقاومت بنگرید به‌‌سادگی متوجه می‌شوید که این دستگاه تنها تاشو بازار جهان محسوب می‌شود که ارزش خرید بالایی دارد و پیشنهاد یوتیوبر به‌کاربران آن است که وان پلاس اوپن را خریداری کنند.

اخبار مرتبط: