یک یوتیوبر معروف با انجام تست مقاومت روی گوشی تاشو وان پلاس اوپن نشان داد این دستگاه با هیچ‌گونه شکستگی یا آسیب جدی به لولا مواجه نمی‌شود که آن را به‌عنوان قدرت‌مندترین تاشدنی سال ۲۰۲۳ به کاربران معرفی می‌کند.

چندی پیش، پس‌از مدت‌ها اخبار و شایعه، گوشی تاشو وان پلاس اوپن با مشخصات سخت‌افزاری و زبان طراحی فوق‌العاده چشمگیر معرفی شد که به کاربران نشان می‌داد کمپانی چینی وان پلاس قدرت بالایی در تولید گوشی‌های تاشو دارد؛ البته نباید فراموش کرد این دستگاه‌ به‌عنوان اولین تلاش وان پلاس در دنیای گوشی‌های تاشو وارد بازار شد که بازتاب‌های فراوانی را در شبکه‌های اجتماعی به‌همراه داشت. در زمان معرفی دستگاه ادعا شد وان پلاس اوپن بسیار بادوام ساخته شده و در مقایسه‌با سایر گوشی‌های هوشمند در بازار استحکام بیشتری دارد؛ بسیاری از کارشناسان اظهار کردند ادعای وان پلاس بزرگ و دروغین است، چراکه دنیای تاشوها پیشرفت چندانی نداشته و بسیار آسیب‌پذیر هستند.

باوجوداین، یوتیوبر معروف، JerryRigEverything، با انتشار ویدئو تست مقاومت گوشی هوشمند تاشو وان پلاس اوپن نشان داد این دستگاه تا چه میزان مقاومت دارد. قبل‌از شروع ویدئو باید یادآور شویم، در گذشته زک توانسته بود وان پلاس ۱۰ پرو و وام پلاس ۱۱ را بشکند؛ بنابراین تست مقاومت جدید حکایت از پیشرفت تکنولوژیکی این سازنده چینی در مقاوم‌‌سازی گوشی‌های هوشمندش است؛ تقریبا چیزی که غول‌های فناوری یعنی اپل و سامسونگ از آن عاجز هستند. در زمان شروع ویدئو، یوتیوبر معروف مانند تست‌های قبلی شروع به آزمایش بدنه می‌کند تا استحکام آن را بسنجند.

هنگام انجام آزمایش، زک با صفحه‌نمایش بیرونی شروع می‌کند که باتوجه‌به آزمایش می‌توان گفت مقاومت بسیار خوبی دربرابر خط‌وخش یا ضربات دارد؛ بااین‌حال، میزان مقاومت در نمایشگر خارجی کمی متفاوت به‌نظر می‌رسد، چراکه در همان لحظات اولیه با آسیب جدی مواجه شد. سپس، زک به‌سراغ فریم‌ آلومینیومی می‌رود که با استفاده از یک تیغ نشان دهد مقاومت گوشی تاشو وان پلاس اوپن تفاوتی با سایر گوشی‌های موجود در بازار ندارد؛ البته باید جانب حق را درنظر گرفت و بیان کرد که این گوشی درمقایسه‌با سایر تاشو‌ها از استانداردهای بسیار بالاتری برخوردار است.

به‌عنوان‌مثال، باید یادآور شویم، استانداردهای وان پلاس اوپن دربخش مقاومت از پیکسل فولد یا گلکسی زد فولد ۵ بسیار بیشتر بود که نشان می‌دهد ارزش خرید این دستگاه درمقایسه‌با پرچمداران گوگل و سامسونگ بیشتر است. یوتیوبر معروف، در آخرین قسمت با فشار دادن قسمت داخلی دستگاه به‌سمت بیرون به‌وضوح نشان می‌دهد وان پلاس اوپن از استحکام بسیار بالایی بهره می‌برد. همچنین، با پاشش خاک روی دستگاه دیدیم که گردوغبار راهی برای ورود به این گوشی ندارد و برخلاف سایر تاشو‌های بازار از استاندارد بالایی استفاده می‌کند.

اخبار مرتبط: