وان پلاس بهمن ماه سال گذشته، از Ace 2 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8+ Gen 1 و در ماه اسفند نیز از Ace 2V با‌ پردازنده Dimensity 9000 رونمایی کرد. اما بخشی از مشخصات وان پلاس Ace 2 Pro مانند تراشه، صفحه‌نمایش و دوربین آن فاش شده است. اکنون می‌دانیم که این برند در حال کار بر روی یک مدل Pro است که در آن از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد شد.

منبع معتبر Digital Chat Station ادعا کرده OnePlus Ace 2 Pro دارای صفحه‌نمایش خمیده است که به گفته این منبع "به نظر می‌رسد این پنل دارای قابلیت جدیدی باشد" و توسط شرکت BOE در حال آزمایش است.

از دیگر مشخصات وان پلاس Ace 2 Pro ، می‌توان به دوربین‌های آن اشاره کرد. این گوشی دارای سه دوربین پشتی خواهد بود که شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی f/1.79، دوربین 8 مگاپیکسلی Sony IMX355 اولترا واید و دوربین 2 مگاپیکسلی GalaxyCore GC02M ماکرو می‌شود، اما در مورد دوربین سلفی و فضای ذخیره‌سازی صحبتی نشده است. با‌این وجود به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند، از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و حافظه ۵۱۲ گیگابایت بهره‌مند خواهد شد.

وان پلاس Ace 2 مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 است

سال گذشته، وان پلاس سه مدل با نام تجاری Ace مانند OnePlus Ace، وان پلاس Ace Racing Edition و وان پلاس Ace Pro را در چین عرضه کرد و حالا Ace 2 به‌عنوان جانشین Ace اصلی معرفی‌ شده است. گفته می‌شود که وان پلاس Ace 2 Racing Edition دارای تراشه Dimensity 8200 است. احتمالاً همین دستگاه در بازار جهانی با نام وان پلاس Nord 3 عرضه می‌شود. از این رو، به نظر می رسد که گوشی وان پلاس Ace لو رفته می‌تواند OnePlus Ace 2 Pro باشد.

اخبار مرتبط: معرفی رسمی وان پلاس Ace 2V