طبق اعلام رسمی، گوشی هوشمند وان پلاس ۱۲ در تاریخ چهارم دسامبر ۲۰۲۳ در بازار چین و سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ در بازار جهانی عرضه می‌شود تا تولد ده سالگی این کمپانی بزرگ بهترین سال برای تیم مدیریتی و کارمندان آن باشد.

سرانجام پس‌از مدت‌ها انتظار، کمپانی وان پلاس تاریخ عرضه گوشی هوشمند و پرچمدار وان پلاس ۱۲ را تایید کرد. طبق آنچه تصور می‌کردیم، سازنده چینی این دستگاه را ابتدا برای بازار داخلی در چهارم دسامبر ۲۰۲۳ عرضه می‌کند؛ سپس با تاخیری چندماهه در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ وارد بازار جهانی می‌شود. قبل‌ازشروع باید یادآور شویم، وان پلاس ۱۲ یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند تولید این شرکت محسوب می‌شود که با مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده و قیمتی پایین‌تر از سایر پرچمداران می‌تواند سهم قابل‌توجهی در بازار داشته باشد.

براساس یک پست ویژه در شبکه اجتماعی محلی ویبو، گوشی هوشمند وان پلاس ۱۲ در تاریخ چهارم دسامبر مصادف‌با ۱۴ آذرماه وارد بازار می‌شود؛ برخی منابع خبری می‌گویند تولیدکننده قصد دارد برای دهمین سالگرد تاسیس با عرضه این دستگاه جشن بگیرد و ثابت کند می‌تواند بهترین محصول را با پایه قیمت بسیار رقابتی بسازد. همان‌طورکه می‌دانید، کارل پی و پیت لاو در دسامبر ۲۰۱۳ وان پلاس را تاسیس کردند؛ بنابراین برای جشن گرفتن این مسیر طولانی و پر فراز‌ونشیب می‌خواهد وان پلاس ۱۲ را به‌‌عنوان بهترین تولیدی این مجموعه عرضه کند.

OnePlus 12

ازنظر مشخصات سخت‌افزاری باید بگوییم درمقایسه‌با وان پلاس ۱۱ بهبود‌های چشمگیری داشته و از تراشه سیلیکونی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به‌عنوان قلب تپنده بهره می‌برد. همچنین، سنسور اصلی این دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی بوده که با پشتیبانی از قابلیت‌های پیشرفته می‌تواند بهترین تصاویر را در شرایط نوری مختلف ثبت کند؛ ازسوی‌دیگر، وان پلاس ۱۲ از نمایشگر 2K با فناوری ProXDR استفاده می‌کند که به‌همراه سطح روشنایی خودکار ۳۰۰۰ نیتی بهترین تجربه کاربری دراختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

برای تامین انرژی، وان پلاس ۱۲ از یک باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی استفاده می‌کند، طبق ادعاها، شارژر یادشده می‌تواند این گوشی هوشمند را ظرف مدت‌زمان ۲۰ تا ۲۵ دقیقه از صفر تا صد شارژ کند که باعث صرفه‌جویی در وقت کاربران می‌شود. همان‌طورکه می‌دانید، طی سال‌های گذشته کمپانی چینی روی توسعه شارژرهای فوق‌سریع کار می‌کنند و توانسته‌اند گوشی‌های هوشمند را با شارژ سریع ۵۰ تا ۲۴۰ واتی وارد بازار داخلی و خارجی کنند که مورد استقبال بسیاری از کاربران نیز هست.

اخبار مرتبط: