با مشاهده اولین نسخه آیپد پرو OLED در پایگاه رگولاتوری هند به‌نظر می‌رسد فاصله زیادی تا معرفی این دستگاه باقی نمانده است.

سال ۲۰۲۳ شرکت اپل نتوانست نسخه جدیدی از آیپد‌های خود را معرفی و راهی بازار کند و میزان درآمد حاصل از فروش آیپدها در سال ۲۰۲۳ با کاهش چشمگیری همراه شد. به این ترتیب اپل قصد دارد امسال با عرضه آیپدهای جدید و اعمال ارتقا بیشتر نسبت به نسل های قبلی، درآمد قبلی خود را برگرداند. براساس گزارش‌های قبلی، اپل برای اطمینان از درآمد قصد دارد امسال اولین نسخه آیپد پرو با نمایشگر OLED را معرفی کند. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد اولین آیپد پرو OLED به‌زودی معرفی می‌شود.

به‌گزارش 91mobile، آیپد پرو در فهرست نظارتی و پایگاه داده رگولاتوری هند دیده شده است. این دستگاه‌ها با ۲ شماره مدل A2836 و A2837 مشاهده شده‌اند که تاکنون برای هیچ‌یک از مدل‌های آیپد استفاده نشده بودند. بنابراین با مدل‌های کاملا جدیدی روبرو هستیم. بااین حال انتظار می‌رود غول کوپرتینویی کنار آیپد پرو از آیپد ایر هم رونمایی کند. بنابراین هر ۲ مدل نمی‌تواند آیپد پرو باشد. گفته شده اپل در ماه می مصادف با اردیبهشت از سری جدید آیپدهای پرو و ایر رونمایی خواهد کرد.

گفته شده مشکلات در تولید و تاخیر پنل‌های OLED باعث شد آیپد پرو OLED به‌تاخیر بیفتد. درحقیقت فرآیند پیچیده باعث شد شرکت‌های تامین‌کننده نتوانند متناسب با زمان قبلی پنل‌ها را تحویل دهند و به‌همین دلیل اپل معرفی آیپد‌های جدید را به تعویق انداخت. درحال حاضر سامسونگ و ال‌جی وظیفه تولید پنل های ۱۱ و ۱۳ اینچی را برعهده دارند و سامسونگ بود که نتوانست پنل‌های ۱۱ اینچی را به‌موقع تحویل دهد. بااین حال اکنون بخش بیشتری از تولید پنل نمایشگر برعهده ال‌جی است.

اخبار مرتبط: