تبلت جدید سامسونگ که نسخه سال 2024 است و برای کارایی‌های متفاوتی مانند بازی و سرگرمی و کار طراحی شده توسط شرکت سامسونگ الکترونیکس معرفی شد.

Galaxy Tab S6 Lite (2024) قابلیت‌های گوناگونی دارد که از آن جمله می‌توان به بهره‌گیری از قلم S Pen نام برد. از ویژگی‌های قلم مذکور دقت بالا و عملکرد بسیار خوب است که به کاربران دانشجو و دانش‌آموز فرصت تبدیل ایده‌های کاری‌شان را به بهترین شکل می‌دهد و خروجی رضایت‌بخشی را ارائه می‌دهد. همچنین این قلم به‌صورت ارگونومیک عرضه می‌شود؛ این خصوصیت به کاربر کمک می‌کند که طولانی‌مدت و بی‌وقفه از آن استفاده کند و به همراه تبلت شارژ شده و نیازی به شارژ جداگانه نخواهد داشت.

از این‌رو مدیر تیم برنامه‌ریزی محصول اکوسیستم گلکسی، «جونهو پارک» با بیان اینکه این تیم در کمپانی سامسونگ شرایط زندگی امروزه را که لازمه آن سرعت و تغییر و تحول روزافزون در کارها است به خوبی درک می‌کند از آگاهی‌شان به نیاز مصرف‌کنندگان به دستگاهی گفت که پاسخگوی سبک زندگی امروزی کاربران باشد. او افزود تبلت جدید سامسونگ که مجهز به قلم S Pen است به عنوان دو نیروی کاربردی و همراه درخدمت تبدیل ایده‌های افراد به نتایج خلاقانه و موثر خواهند بود و امکان انجام کارهای بیشتری را در زمان حرکت فراهم می‌کنند.

تبلت جدید سامسونگ

 در زمینه سهولت کار با این محصول جدید سامسونگ می‌توان گفت که کاربران برای استفاده از قلم S Pen چه در فضای Samsung Notes و چه برای یادداشت معمولی در فضاهای دیگر، نیازی به باز کردن قفل تبلت ندارند و به‌راحتی می‌توانند برای ثبت افکار و ایده‌هایشان از آن استفاده کنند. همچنین از ویژگی‌های مهم تبلت Galaxy Tab S6 Lite (2024) این است که به‌جهت افزایش بهره‌وری این تبلت به‌گونه‌ای طراحی شده که کاملا قابلیت سازگاری با دستگاه‌های دیگر را دارد که به‌عنوان مثال می‌توان از Galaxy Buds FE و اتصال راحت و بدون محدودیت بین چندین دستگاه اشاره کرد. البته این ویژگی ممتاز به کاربران امکان بروز بیشتر خلاقیت در کارها را می‌دهد.

اما ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبلت جدید سامسونگ یعنی Galaxy Tab S6 Lite (2024) شامل موارد زیر است:

  • دارای ظاهری فلزی و زیباست و در سه رنگ خاص خاکستری آسفورد، سبز نعنایی و صورتی شیفون عرضه می‌شود.
  • به منظور قابلیت حمل آسان و بدون دردسر، این تبلت به‌صورت سبک و در ابعاد 154.3 در 244.5 در 7.0 میلی‌متر طراحی شده است.
  • نسخه قابل استفاده وای‌فای این تبلت 465 گرم و نسخه قابل استفاده برای LTE هم 467 گرم وزن دارد.
  • مجهز به صفحه نمایش 10.4 اینچی و حاشیه‌هایی با تقارن 9 میلی‌متری است.
  • باتری این تبلت با ظرفیت حداقلی 6840 میلی‌آمپر بر ساعت قابلیت استفاده 14 ساعت بدون وقفه را برای کاربران مهیا می‌کند.
  • مجهز به اسپیکر دوگانه AKG و Dolby Atmos است.
  • سیستم‌عامل آن 14 است و دارای پردازنده 4 هسته‌ای 2.4 گیگاهرتز به‌علاوه 4 هسته‌ای 2.0 گیگاهرتز است.
  • دو دوربین دارد که دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسل و دوربین جلویی آن 5 مگاپیکسل است.
  • کارت حافظه آن ممکن است براساس مدل و رنگ متفاوت باشد.
  • لازم به ذکر است که تبلت نسخه سال 2024 سامسونگ از تاریخ 28 مارس به بازار عرضه و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.