بر اساس گزارش‌ها، متا در‌حال توسعه قابلیتی جدید است که به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد پست‌های خود را به‌طور مستقیم در تردز به اشتراک بگذارند. اشتراک گذاری پست اینستاگرام در تردز در حال حاضر در مرحله تست داخلی قرار دارد و هنوز به‌طور عمومی در دسترس نیست.

شرکت متا در حال آزمایش روشی جدید برای افزایش تعامل کاربران در اپلیکیشن تردز با استفاده از اینستاگرام است. این شرکت در‌حال حاضر قابلیت اشتراک گذاری مستقیم عکس‌های اینستاگرام در تردز را به‌صورت آزمایشی در اختیار برخی از کاربران قرار داده است. تایید این خبر توسط متا، پس از آن صورت گرفت که تعدادی از کاربران تردز، متوجه این قابلیت جدید در تنظیمات اینستاگرام شدند.

با‌وجود این، خبر مذکور نشان‌دهنده‌ تلاش‌های متا برای افزایش هم‌افزایی بین پلتفرم‌های مختلف خود است. تردز به‌عنوان یک پلتفرم نوپا، به‌دنبال جذب کاربران بیشتری است و اشتراک گذاری آسان محتوا از اینستاگرام می‌تواند به این هدف کمک کند.

شرکت Meta اعلام کرده است که امکان به اشتراک گذاری مستقیم پست‌های تصویری اینستاگرام در Threads اختیاری است. با این حال، کاربرانی که در فاز آزمایشی این قابلیت قرار دارند، می‌توانند تنظیماتی را اعمال کنند تا به‌صورت خودکار، تمامی پست‌های جدید در حساب تردز نیز منتشر شود. تنها کاربران حاضر در مرحله‌ تست امکان ویرایش تنظیمات اشتراک گذاری مستقیم را از طریق اپلیکیشن اینستاگرام دارند.

برای افزایش تعداد کاربران اپلیکیشن تردز که هم‌اکنون حدود ۱۵۰ میلیون کاربر دارد، شرکت متا در حال آزمایش قابلیت‌های مختلفی است. این شرکت پیش از این امکان اشتراک گذاری مستقیم پست‌ها از فیسبوک به تردز را هم تست کرده است. همچنین، تردز محتواهای منتشر شده در این اپلیکیشن را به‌طور مستقیم در فیدهای فیسبوک و اینستاگرام تبلیغ می‌کند، حتی برای کاربرانی که از تردز استفاده نمی‌کنند. علاوه‌بر این، متا با ارائه‌ پاداش به تولیدکنندگان محتوا، آن‌ها را تشویق می‌کند تا در تردز فعال‌تر باشند. این پاداش‌ها در مقابل انتشار پست‌های پربازدید در تردز به سازندگان محتوا تعلق خواهد گرفت.