همانطور که می‌دانید، امسال تیم آرژانتین برنده جام جهانی 2022 شد. این تیم در مسابقات امسال به لطف لیونل مسی توانست به مرحله آخر رقابت‌ها صعود کند و برنده بازی آخر باشد. این اتفاق از سال 1986 برای تیم آرژانتین نیفتاده بود و مسی توانست این موضوع را در آخرین سال حرفه خود به تیمش هدیه دهد. امروز مشخص شد که او برای تیم خود و کارکنان آن، هدیه دیگری را در هم در نظر گرفته است. طبق آخرین اخبار، مسی 35 آیفون 14 پرو طلایی را برای تیم آرژانتین خریداری کرده است.

البته همانطور که می‌دانید، این آیفون‌ها دستگاه‌هایی نیستند که شما هم بتوانید از شرکت iDesign خریداری کنید. 35 آیفون تولید شده، همگی تنها یک نسخه دارند و برای هرکدام از افراد به صورت اختصاصی طراحی شده‌اند. این دستگاه‌ها در بخش کنار ماژول دوربین، نام هر‌بازیکن را به همراه شماره لباس او درج کرده‌اند. در بخش مرکزی این آیفون‌ها هم لوگو تیم آرژانتین حک شده است. حروف AFA هم در مرکز این قاب قرار گرفته‌اند که مخفف Asociacion del Futbol Argentino هستند.

آیفون 14 پرو طلایی برای قهرمانان جام جهانی 2022

در بخش پایین لوگو هم عبارت قهرمان جام جهانی 2022 حک شده تا هیچ‌کدام از بازیکنان این دستاورد را فراموش نکنند. در پایین‌ترین قسمت قاب پشتی آیفون 14 پرو طلایی هم نام طراح و شرکت تولید کننده این دستگاه قرار گرفته است. مدیرعامل این شرکت همچنین تصویری از خودش و مسی را در استوری اینستاگرام منتشر کرد که نشان می‌دهد هر‌کدام از این دستگاه‌ها در یک جعبه خاص عرضه می‌شوند. در این جعبه یک کارت عضویت در باشگاه مشتریان این شرکت قرار دارد و آیفون 14 پرو طلایی با طلای 24 عیار هم در بخش پایین‌تر آن قرار دارد. 

طراحی آیفون 14 پرو طلایی قهرمانان جام جهانی

در مراحل ساخت آیفون 14 پرو طلایی، قاب پشتی از آن جدا شده و پنل طلا به جای آن قرار گرفته است. در مورد اینکه مسی کدام نسخه از حافظه‌های آیفون را برای تیمش در نظر گرفته صحبتی نشده اما اگر لیونل مسی به شما یک آیفون 14 پرو طلایی هدیه بدهد، این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار نخواهد بود. نمی‌توان روی این هدیه قیمت گذاشت اما هر آیفون 14 پرو با حافظه یک ترابایتی که توسط شرکت iDesign Gold ساخته شود، قیمت 4000 پوندی دارد. 

اگر این موضوع درست باشد، نشان می‌دهد که مسی برای تیم خود حدود 170000 هزار دلار هزینه کرده و برای تمامی آن‌ها، یک گوشی فراموش نشدنی خریده است.

اخبار مرتبط: مزایده اولین آیفون اپل با قیمت ۶۳ هزار دلاری