یک مرجع معتبر اعلام کرد، جیمز مک‌کافری، صداپیشه بازی‌های ویدئویی مکس پین و آلن ویک ۲ پس‌از مبارزه کوتاه‌ مدت با بیماری سرطان خون در سن ۶۵ سالگی درگذشت.

روز گذشته، بازیگر معروف آمریکایی، در شبکه اجتماعی توییتر X و اینستاگرام درگذشت جیمز مک‌کافری را اعلام کرد؛ سپس، شبکه تلویزیونی TMZ این‌خبر وحشتناک و تکان‌دهنده را تایید کرد. طبق مقاله‌ای از TMZ، مک‌کافری برای مدت‌کوتاهی با بیماری مهلک سرطان خون مبارزه کرد، اما درآخر تسلیم آن شد. تیم استودیو Remedy Entertainment با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر X نهایت تاثر و تاسف کارکنان این شرکت را اعلام کرد و گفت: «از شنیدن درگذشت دوست، همکار محبوب‌مان جیمز مک‌کافری بسیار ناراحت هستیم، چراکه او صداپیشه مکس پین و آلن ویک ۲ بود که صدای نمادینش به شخصیت‌های محبوب گیمرها جان بخشید».

مدیرعامل استودیو Remedy، سام لیک، به‌صورت شخصی در شبکه اجتماعی X و اینستاگرام اظهار تاسف کرد و گفت افتخار همکاری با شخصیت بزرگی را در قرن ۲۱ داشتم و از استعدادهای فراوان آن برای خلق بهترین آثار در حوزه گیمینگ نهایت تشکر و قدارانی را دارم. در ادامه، لیک اشاره کرد مک‌کافری از اعضای اصلی خانواده Remedy محسوب می‌شد که دوران درخشانی را در ۲۵ سال گذشته برای بازی‌های ویدئویی استودیو Remedy مانند سری مکس پین و آلن ویک ۲ خلق کرد. گیمرها صدای نمادین و حماسی او را برای همیشه با مکس پین به‌یاد خواهند داشت.

جیمز مک‌کافری در سن 65 سالگی درگذشت

علاوه‌براین، سام لیک اشاره کرد او شخصیت‌های دیگری را در بازی‌های ویدئویی استودیو Remedy رهبری کرد که از مهم‌ترین آن‌ها نقش مکس مکس پین و الکس کیسی در بازی آلن ویک ۲ بود. همچنین، سایر کارمندان و تیم گرافیکی استودیو به‌صورت جداگانه پیام‌های تسلیت برای خانواده جیمز مک‌کافری ارسال کردند و اظهار داشتند جیمز شخصیتی مهربان و دوست‌داشتنی بود که به همکارانش چیزهای زیادی آموخت تا آن‌ها بتوانند ازآن در آینده کاری‌شان بهره‌مند شوند.

هما‌ن‌طورکه گفتیم مک‌کافری صداپیشگی بسیاری از عناوین برتر را به‌عهده داشت که Thomas Zane و Alex Casey به‌همراه Zachariah Trench به‌عهده وی بود. جدای از صداپیشگی در دنیای گیمینگ، مک‌کافری از سال ۱۹۸۸ تا ۲۰۲۲ به‌صورت هم‌زمان به‌ صداپیشگی در سریال‌ها و فیلم‌های هالیوودی می‌پرداخت که طرفداران بسیاری داشت و حالا جامعه بزرگی از هنرمندان و بازیگران برای او سوگواری می‌کنند و معتقدند شخصیت بزرگی را از دست داده‌اند.

اخبار مرتبط: