هواوی تبلت جدید خود، میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی را در اوایل شهریور ماه امسال به بازار چین عرضه کرد و حالا قصد دارد این محصول جدید را با همان قابلیت‌ها اما با قیمتی بالاتر در بازار جهانی عرضه ‌کند.

هواوی امروز در رویدادی رسمی محصولات جدید خود را معرفی و اعلام کرد برای عرضه جهانی میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی هواوی نیز آمادگی کامل دارد. این دستگاه با تمام قابلیت‌های ویژه‌ی خود می‌تواند با پرچمدارانی همچون آیپد پرو و گلکسی تب S9 اولترا رقابت کند. در ادامه به بررسی مشخصات این تبلت می‌پردازیم.

این دستگاه از نمایشگر ۱۳.۲ اینچی بهره برده و اولین تبلتی است که به صفحه نمایش اولد انعطاف پذیر مجهز شده است. این نمایشگر از رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی، روشنایی ۱۰۰۰ نیتی و نرخ تازه سازی ۱۲۰هرتزی بهره برده است. دستگاه یاد شده با ۹۴ درصد بالاترین نسبت نمایشگر به بدنه را در مقایسه با سایر تبلت‌ها دارد. همچین این دستگاه با قلم هوشمند M-pen ارائه می‌شود. قلم M-pen دارای قابلیت‌هایی نظیر تکنولوژی استارلایت با ۱۰ هزار سطح فشار و تاخیری کمتر از یک میلی‌ثانیه است. براساس اطلاعات منتشر شده، این قلم هوشمند و کیبورد مغناطیسی مختص این محصول به ترتیب با قیمت‌های ۱۰۵ و ۲۱۴ دلار در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی هواوی در راه بازار جهانی

میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی با وجود ابعاد بزرگی که دارد اما سبک‌ترین و باریک‌ترین تبلت جهان محسوب می‌شود. ماژول دایره‌ای شکل این تبلت مجهز به سنسور ۸ و ۱۳ مگاپیکسلی است و در ناچ نمایشگر، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور ToF تعبیه شده است. این تبلت از تراشه کرین ۹۰۰۰ اس استفاده می‌کند. در کنار آن حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی قرار دارد، البته گزینه‌های کمتری هم قابل انتخاب هستند. این دستگاه مجهز به مایع خنک کننده ۵۲ هزارمیلی مترمربعی است که برای دفع گرما و خنک کردن پردازنده‎‌ها تعبیه شده اند.

تبلت مورد نظر مجهزبه باتری ۱۰۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۸۸ واتی پشتیبانی می‌کند و به سیستم عامل HarmonyOS 4 مجهز شده است. برای پخش صدای این دستگاه از ۶ اسپیکر در دو کانال صوتی استفاده شده است. برای این تبلت دو گزینه حافظه رم و حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. نسخه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۱۱۰۰ دلار و نسخه با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی۵۱۲ گیگابایت حدود ۱۳۰۰ دلار عرضه می‌شود. براساس اطلاعات مننتشر شده، پیش‌فروش میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی هواوی برای عرضه جهانی از ۱۸ دی ماه آغاز می‌شود.

باید دید این تبلت می‌تواند در بازار جهانی نظر کاربران را به خود جلب کند یا خیر؟

اخبار مرتبط: