امروز ۲ دستگاه گلکسی M23 و گلکسی A52s به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6 بتا را دریافت کردند، البته فقط کاربران برخی کشورها از آن بهره‌مند می‌شوند.

پس از اینکه چند روز قبل سامسونگ هفتمین به‌روزرسانی نسخه بتا رابط کاربری One UI 6 را برای سری گلکسی اس ۲۳ عرضه کرد، بالاخره ۲ دستگاه گلکسی M23 و گلکسی A52s هم در لیست گوشی‌هایی که نسخه آزمایشی رابط کاربری جدید برپایه اندروید ۱۴ را دریافت می‌کنند قرار گرفتند. گلکسی M23 به‌روزرسانی نسخه E236BXXU4ZWJ2 با حجم ۲.۶ گیگابایتی را دریافت کرده است، البته این نسخه فعلا فقط در دسترس کاربران هندی است و انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده برای کاربران بقیه کشورها هم عرضه شود. عرضه این به‌روزرسانی برای کاربران کره‌ای گلکسی A52s هم تایید شده است.

صفحه به‌روز‌رسانی بتای  One UI 6 در گلکسی M23

سالیان گذشته معمولا سامسونگ نسخه بتا رابط کاربری برپایه سیستم‌عامل جدید را فقط برای گوشی‌های پرچمدار و رده‌بالاتر عرضه می‌کرد، اما امسال با عرضه One UI 6 بتا برپایه اندروید ۱۴ برای گوشی‌هایی مانند گلکسی M23، F23 و A52s به‌نظر می‌رسد سیاست‌های خود را در این زمینه تغییر داده است تا بتواند نسخه‌ای با کمترین ایرادات را برای کاربران خود عرضه کند. برای بهره‌مندی از نسخه بتا One UI 6 باید ابتدا در اپلیکیشن Samsung Members با اکانت‌های سامسونگ وارد شوند. سپس در‌صورتی که کشور کاربر با کشور‌های اعلام شده مطابقت داشته باشد، می‌توان با مراجعه به بخش Software update (به‌روزرسانی نرم‌افزار) در قسمت تنظیمات مراجعه کرده و گزینه مرتبط با One UI 6 بتا را انتخاب کنند.

صفحه به‌روز‌رسانی بتای One UI 6 در گلکسی A52s

برخی از مهم‌ترین تغییرات One UI 6 شامل تغییر بخش تنظیمات سریع (Quick Panel)، ویجت‌های جدید برای دوربین، فونت‌های جدید و قابلیت‌های جدید در گالری تصاویر برپایه هوش مصنوعی مانند Photo Remaster برای ویرایش تصاویر و Object Eraser برای حذف اشیاء می‌شود.

اخبار مرتبط: