به زودی آپدیت iOS 17.5 در دسترس خواهد بود، اپل در انتشار آپدیت بزرگ بعدی ویژگی سایدلود را اضافه می‌کند.

اپل آپدیت iOS 17.5 را با تغییرات جدید و افزودن ویژگی سایدلودینگ عرضه می‌کند. این شرکت iOS 17.4 را با تغییرات گسترده‌ای منتشر کرد و بالاخره به کاربران اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد تا از ویژگی سایدلودینگ استفاده کنند و اپ استور شخص ثالث نصب کنند. اپل هم اکنون برنامه دارد آپدیت iOS 17.5 را عرضه کند که فعلا در مرحله بتا قرار دارد.

اپل ممکن است همین هفته آپدیت iOS 17.5 را منتشر کند مگر اینکه مشکلی پیش بیاید. آپدیت iOS 17.5 با تغییرات بسیاری همراه است که بیشتر آن‌ها بر کاربران اتحادیه اروپا متمرکز است. علاوه‌بر این تغییرات، آپدیت iOS 17.5 مجموعه‌ای از ابزارهای جلویی می‌شود. شرکت اپل در گزارشی اعلام کرد که اپل واچ با بند پارچه‌ای همراه با صفحه ساعت و تصویر پس‌زمینه اختصاصی عرضه می‌شود.

update ios 17.5

براساس بیانیه مطبوعاتی اپل، آپدیت iOS 17.5 به زودی در کنار آپدیت‌های اپل واچ، مک، ویژن پرو و آیپد منتشر خواهد شد. با این‌حال، این شرکت تاریخ یا زمان دقیق انتشار را مشخص نکرد، ولی می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که چه زمانی ممکن است به‌روزرسانی بعدی در دسترس قرار می‌گیرد. شرکت اپل دیروز میزبان رویداد «لت لوس» بود و از مدل‌های جدید آیپد پرو OLED و آیپد ایر M2 رونمایی کرد.

اپل در رویداد دیروز از آپدیت iOS 17.5 یا دیگر به‌روزرسانی‌ها رونمایی کرد. قبلاً گزارش شده بود که شرکت اپل در حال آماده‌سازی آپدیت جدید iPadOS 17.5 است که ویژگی‌های ضروری برای مدل جدید آیپد پرو OLED را به ارمغان می‌آورد. احتمال دارد که آپدیت جدید بعد از رویداد آیپد پرو منتشر شود، اما شاهد بودیم که اپل معمولا پیش از عرضه رسمی، نسخه‌ نهایی را منتشر می‌کند.

در این صورت، ممکن است یک هفته دیگر برای انتشار iOS 17.5 منتظر بمانیم. اپل معمولاً به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را در روز سه‌شنبه منتشر می‌کند و می‌توانیم فرض کنیم که به‌روزرسانی آینده در 14 می یا قبل از آن خواهد رسید. با این حال، اینها در این مرحله گمانه‌زنی‌های صرف هستند، زیرا حرف آخر با اپل است.