پوکو در خرداد ماه امسال از گوشی POCO C40 رونمایی کرد. اکنون اخبار جدید منتشر شده، به تاریخ معرفی Poco C40، نسل بعدی این پوکو C40، اشاره می‌کند. در ادامه به این تاریخ و مشخصات احتمالی این محصول اشاره می‌کنیم.

پوکو هنوز به صورت رسمی به هیچ یک از مشخصات این گوشی اشاره این نکرده است. اما پوکو در یک یادداشت مطبوعاتی به قیمت اقتصادی و بسته بندی کامل این محصول اشاره کرده است.

درباره تاریخ معرفی Poco C40 نیز پوکو هند به معرفی این گوشی در هفته اول آذر ماه ۱۴۰۱ اشاره کرده است. همچنین پوکو به عملکرد درخشان دوربین، عملکرد مناسب گوشی و باتری دهی بهتر این گوشی نیز اشاره کرده است.

پوکو نسل گذشته این گوشی را با صفحه نمایش 6.71 اینچی و تراشه ۱۱ نانومتری JR510 شرکت JLQ عرضه کرده است. همچنین سخت افزار POCO C40 در دو نسخه با حافظه ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت و حافظه ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت عرضه شده است. ستاپ دوربین پشت این گوشی نیز دوگانه است و پوکو از یک دوربین واید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی برای این گوشی استفاده کرده است.

طراحی و رنگ های پوکو C50

علاوه بر این پوکو C40 با باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شده است. از این رو انتظار داریم پوکو نسل بعدی این گوشی را نیز با باتری حجیم عرضه کند. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که POCO C50 با پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ عرضه شود.

به جز پردازنده، پیش‌بینی‌ها حاکی از ارتقا در دوربین اصلی این دستگاه نیز هست و طبق این پیش‌بینی‌ها، پوکو C50 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که نسبت به گذشته ارتقا را تجربه می‌کند.

پیش‌تر نیز پوکو C50 در لیست گوگل پلی قرار گرفته بود. برای کسب اطلاعات بیشتر از این گوشی، باید تا نزدیک شدن به زمان عرضه این محصول منتظر بمانیم.

شما منتظر معرفی Poco C40 هستید؟ به نظر شما POCO C50 می‌تواند نظر کاربران را به سمت خود جلب کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بررسی: بررسی شیائومی پوکو C40 تهیه شده در رسانه علاءالدین را مشاهده کنید.