اپل ساعاتی پیش از مک استودیو با تراشه‌ M2 Ultra رونمایی کرد. همچنین شاهد رونمایی از نسخه‌ای با تراشه M2 Max در رویداد WWDC 2023 بودیم.

مک استودیو جدید اپل با همان طراحی قبلی خود روانه بازار شده است. با این تفاوت که این دستگاه از نسل جدید تراشه‌های اپل برخوردار است. اپل درون مک استودیو جدید خود از تراشه M2 Max که پیش‌تر آن را معرفی کرده بود، استفاده کرده است.

این تراشه به مک استودیو ۱۲ هسته پردازش محاسباتی و ۳۰ هسته پردازش گرافیکی را می‌دهد. علاوه بر این کاربران با استفاده از این تراشه جدید امکان انتخاب ظرفیت حافظه رم تا ۶۴ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی تا ۸ ترابایت را خواهند داشت

مشخصات مک استودیو جدید اپل

اپل مک استودیو جدید خود را با تراشه جدید M2 Ultra عرضه کرده است. برای اولین بار است که شاهد استفاده از این تراشه قوی درون یک دستگاه هستیم. به ادعای اپل این تراشه به مراتب قوی‌تر از گذشته است.

تراشه M2 Ultra دارای ۲۴ هسته پردازش محاسباتی و ۶۰ هسته پردازش گرافیکی است. کاربران می‌توانند این دستگاه را با حداکثر ۱۹۲ گیگابایت حافظه رم به همراه ۸ ترابایت حافظه ذخیره سازی سفارش دهند.

با رونمایی از این مک استودیو جدید، به نوعی این دستگاه به یکی از قوی‌ترین کامپیوترهای جهان تبدیل می‌شود. نظر شما درباره معرفی مک استودیو با تراشه‌ M2 Ultra و M2 Max چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای اطلاع از مشخصات مک پرو جدید اپل با این تراشه می‌توانید مقاله معرفی مک پرو ۲۰۲۳ را مطالعه کنید.