تصاویری از گوشی نامشخص هواوی منتشر شده که باوجود طراحی مشابه سری نوا ۱۱، در بخش دوربین آن علامت برند XMAGE مخصوص نسخه‌های پرچمدار سری P قرار دارد.

پیش از عرضه گوشی‌های جدید، معمولا تصاویر مختلفی از آن فاش می‌شود. معمولا باتوجه به شباهت دستگاه در تصاویر به نسخه‌های دیگر مشخص می‌شود که چه دستگاهی درون تصویر قرار دارد، اما اکنون گزارشی از یک گوشی هواوی منتشر شده که شباهت‌هایی به هر ۲ نسخه سری نوا ۱۱ و سری پرچمدار هواوی P60 دارد.

درحقیقت ماژول دوربین این دستگاه حالت استوانه‌ای دارد که کاملا مشابه هواوی نوا ۱۱ است، اما نحوه قرارگیری دوربین‌ها درون آن نسبت به نسخه‌های سری نوا اندکی تفاوت دارد. در بخش سمت راست فریم این دستگاه، ۲ دکمه صدا با رنگ مشکی و دکمه قفل/پاور با رنگ قرمز مشاهده می‌شود. گوشه‌های این دستگاه حالت خمیده دارند و تیز نیست. همچنین لبه فریم حالت خمیدگی بسیار کمی دارد. نکته جالب توجه، نمایش عبارت XMAGE برای شرکت سازنده دوربین است که پیش از این فقط در گوشی‌های پرچمدار سری P مشاهده شده بود. این مسئله باعث شده برخی این تصاویر را به هواوی P70 منتصب کنند، اما افشاگری که تصاویر را منتشر کرده بود از این مسئله مطمئن نیست.

یک گوشی مرموز از هواوی که ممکن است پرچمدار باشد

چند روز قبل تصاویری از هواوی نوا ۱۲ لو رفته بود که با این تصویر تفاوت‌های زیادی داشت. البته یادآوری می‌شود این تصاویر از رندرهای گوشی هستند که حتی درصورت رسمی بودن، می‌تواند قبل از عرضه دستخوش تغییر شود. همچنین پیش‌تر گزارش دیگری مبنی‌بر عرضه قابلیت‌های پرچمداران در هواوی نوا ۱۲ اولترا منتشر شده بود و نمایش برند XMAGE هم می‌تواند نشان‌دهنده همین مسئله باشد. البته استفاده از طراحی گوشی میان‌رده نسل قبلی در گوشی پرچمدار بعید به‌نظر می‌رسد و اما نباید فراموش کرد که هواوی نمی‌خواهد به‌آسانی قابلیت پرچمدارش را در گوشی میان‌رده عرضه کند. بنابراین ممکن است درنهایت با یک گوشی قاتل پرچمدار مواجه شویم که با طراحی میان‌رده از دوربین پرچمداران بهره می‌برد.

نظر شما چیست؟ آیا هواوی قصد دارد از طراحی میان‌رده قبلی در سری پرچمدارش استفاده کند یا از دوربین XMAGE در نوا ۱۲ اولترا استفاده خواهد کرد؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: