خط تولید هواوی میت ۷۰ با تکیه بر تولیدکنندگان داخلی، برای رقابت با سری آیفون ۱۶ به بازار عرضه خواهد شد.

سری گوشی‌های هوشمند میت ۶۰ که در ماه‌های مرداد و شهریور در چین عرضه شدند، اولین گوشی‌های هواوی بودند که پس از ممنوعیت تجاری اعمال شده توسط ایالات‌متحده در اردیبهشت 2019، از چیپست داخلی Kirin استفاده می‌کردند. هواوی که با سری میت‌ ۶۰ انگار حیات تازه‌ای پیدا کرده بود، در مهرماه افزایش فروش 83 درصدی را تجربه کرد. این موضوع باعث شد تا هواوی گوشی جدیدش را به‌عنوان یک رقیب برای سری آیفون ۱۵ بداند. در مقابل سری آیفون ۱۵ با رشد 11 درصدی، افزایش فروش کمتری را شاهد بود. به گفته افشاگر سرشناس چینی اسمارت پیکاچو، هواوی آماده شده تا سری میت ۷۰ را به‌عنوان یک رقیب سرسخت برای سری آیفون ۱۶ راهی بازار کند و جایگاه خود را به‌عنوان شماره یک در بازار چین، طی سال‌جاری پس بگیرد.

Huawei-Mate-70 CAMERA

بر اساس گزارش این افشاگر، پیش‌بینی می‌شود آیفون ۱۶ که قرار است در شهریور سال‌جاری معرفی شود، رقابت تنگاتنگی با هواوی میت ۷۰ داشته باشد. هواووی شدیدا درگیر این است که با برنامه‌ریزی مناسب تعداد محموله‌های ارسالی را در مقایسه با مدل‌های قبلی افزایش دهد و موفقیت این محصول جدید را در بازار تضمین کند.

هواوی قصد دارد رویکردی را که برای تولید سری میت ۶۰ به کار گرفت، برای توسعه سری میت ۷۰ نیز به کار ببرد و به استفاده از تولیدات داخلی متکی شود. سیستم دوربین هیبریدی این دستگاه دارای یک دوربین اصلی و جدید یک اینچی، همراه با دیافراگمی بزرگ برای پردازش نور بهبود یافته است.

نمایشگر سری میت ۷ از طراحی چهارگانه‌میکرو‌ منحنی برخوردار است. مانند سری آیفون ۱۶، سری میت ۷۰ هم دارای چندین مدل با اندازه صفحه نمایش کوچک و بزرگ خواهد بود. سیستم‌عامل اختصاصی هواوی به نام  Harmony OS به‌طور یکپارچه با هوش مصنوعی ادغام و باعث می‌شود این دستگاه به عنوان یک دستگاه همه کاره تجاری‌محور به‌شمار برود.

اخبار مرتبط: