شرکت هواوی گوشی هواوی Enjoy 70z را معرفی کرد که باوجود قیمت اقتصادی ۱۵۰ دلاری، از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

شرکت هواوی پنج‌شنبه گذشته از گوشی تاشو پاکت ۲ رونمایی کرد. این دستگاه در سبک گوشی‌های فلیپ است و به‌صورت عمودی تا می‌شود. همچنین به تراشه شناخته شده کرین 9000S مجهز شده که اولین تراشه تولیدی هواوی با پشتیبانی از فناوری ارتباط شبکه 5G به‌حساب می‌آید. درکنار گوشی پرچمدار، شرکت هواوی یک دستگاه اقتصادی به‌نام Enjoy 70z را معرفی و راهی بازار کرد. در ادامه به بررسی مشخصات این دستگاه می‌پردازیم.

هواوی Enjoy 70z در ابعاد ۱۶۸.۳×۷۷.۷ و ضخامت ۸.۹۸ میلی‌متری حدود ۱۹۹ گرم وزن دارد. این دستگاه از نمایشگر ۶.۷۵ اینچی LCD با رزولوشن +HD معادل ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسلی و نرخ صفحه‌نمایش به بدنه ۹۰.۲۶ درصدی بهره می‌برد که درمقایسه‌با قیمت اقتصادی نمایشگر قابل قبولی محسوب می‌شود. این دستگاه به ماژول دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در پانچ هول روی نمایشگر قرار دارد.

هواوی Enjoy 70z باتری

شرکت هواوی در گوشی هواوی Enjoy 70z از تراشه داخلی ۸ هسته‌ای کرین 710A استفاده کرده است که درکنار آن حافظه رم ۸ گیگابایتی و ۲ گزینه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی قرار دارد. این دستگاه به سیستم‌عامل HarmonyOS ۴ مجهز شده است که به‌صورت اختصاصی در گوشی‌های هواوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۲.۵ واتی مجهز شده است که از نمونه‌های ۱۵ واتی سامسونگ سرعت شارژ بالاتری دارد. از دیگر مشخصات آن می‌توان به سنسور اثر انگشت تلفیق شده با دکمه پاور، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و درگاه تایپ سی اشاره کرد.

گوشی هواوی Enjoy 70z در ۲ پیکربندی با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و ۳ رنگ آبی، سفید و مشکی معرفی و راهی بازار چین شده است. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی ۱۰۹۹ یوان معادل ۱۵۲ دلار و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی ۱۲۹۹ یوان معادل ۱۸۰ دلار قیمت دارد که این دستگاه را در دسته اقتصادی قرار می‌دهد. بنابراین باتوجه به قیمت بسیار پایین، این دستگاه از ویژگی‌های قابل قبولی بهره می‌برد و از تمام قابلیت‌های پایه پشتیبانی می‌کند. هنوز عرضه هواوی Enjoy 70z در بازار جهانی و ایران مشخص نیست و ممکن است در آینده این دستگاه در بازار ایران هم موجود شود.

اخبار مرتبط: