هواوی جدیدترین گوشی میان‌رده سری Enjoy را با نام هواوی ۷۰ Enjoy، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم عامل ۴ HarmonyOS عرضه کرد.

شرکت هواوی همیشه در عرضه گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی شهرت دارد و این‌بار محصول جدید خود را با قابلیت‌های ویژه و باتری قدرتمند عرضه کرد. هواوی ۷۰ Enjoy روز سه‌شنبه در چین عرضه شد و از نظر طراحی مشابه با سری هواوی P۶۰ است که در ماه مارس سال‌جاری معرفی شد و شامل نسخه‌های پایه، پرو و Art edition است. طبق گزارش‌ها، این دستگاه برای پیش خرید از طریق وب سایت VMall در دسترس قرار گرفته است.

هواوی ۷۰ Enjoy یک میان رده اقتصادی

این گوشی مجهز به یک تراشه هشت هسته‌ای Kirin ۷۱۰A SoC است و از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت فست شارژ با سرعت ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند. هواوی از یک صفحه نمایش ۶۰ هرتزی ۶.۷۵ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن ۷۲۰× ۱۶۰۰ برای محصول جدید خود استفاده کرده است. این دستگاه ۲۰۷ گرمی با ابعاد ۸.۹۳× ۷۷.۷ × ۱۶۸.۳ میلی‌متری در سه رنگ سبز، مشکی و سفید راهی بازار چین شد. ۷۰ Enjoy از اتصال ۴G، بلوتوث نسل ۵.۱، وای‌فای نسل ۸ و پورت USB Type C پشتیبانی می‌کند.

دستگاه یاد شده با پشتیبانی از دو سیم کارت، با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه شد. یک دکمه قابل تنظیم در گوشه سمت چپ آن تعبیه شده که به‌طور پیش‌فرض قابلیت نمایش ۹ برنامه پرکاربرد را دارد، اما کابران می‌توانند بر حسب نیاز سایر عملکردها را نیز به آن اضافه کنند. چینش دوربین پشت این گوشی مجهز به یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱.۸ و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲.۴ است که در کنار آن یک فلش ال‌ای‌دی قرار دارد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز با دیافراگم ۲.۰ در یک ناچ قطره‌ای در مرکز و بالای نمایشگر قرار گرفته است.

نظر شما در مورد قابلیت‌های گوشی میان‌رده هواوی ۷۰ Enjoy چیست؟ کدام قابلیت این محصول جدید می‌تواند نظر کاربران را جلب کند؟

اخبار مرتبط: