میت بوک 14 جدیدترین لپ‌تاپ هواوی است که برای بازارهای خارج از کشور عرضه می‌شود. هواوی این دستگاه جدید را که مدل 2024 است به بازارهای خارج از چین عرضه کرد.

لپ‌تاپ میت بوک 14 هواوی با یک صفحه‌نمایش لمسی OLED فوق‌العاده 14.2 اینچی با رزولوشن 2.8K و سرعت تازه‌سازی 120 هرتز، تجربه‌ای فوق‌العاده را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. همچنین، از قلم M-Pencil نسل سوم پشتیبانی می‌کند که برای طراحی‌های هنری ایده‌آل است.

هواوی میت بوک 14 مجهز به نمایشگری با عمق رنگ 10 بیت و دقت رنگ استثنایی است که تجربه‌ای بصری فوق‌العاده را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. قدرت این لپ‌تاپ نیز مثال‌زدنی‌ است؛ پردازنده‌های نسل جدید Core Ultra اینتل مدل‌های 5 125H و 7 155H عملکردی روان حتی درهنگام اجرای نرم‌افزارهای سنگین را تضمین می‌کنند. هواوی از قابلیت SuperTurbo سخن به میان می‌آورد که سرعت باز کردن فایل‌ها را به‌طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

در کنار این موارد، سیستم خنک‌کننده کارآمد با فن دوگانه‌، خیال شما را از داغ شدن دستگاه راحت می‌کند. به‌طور کلی، هواوی میت بوک 14 ترکیبی از زیبایی، قدرت و کارایی است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای کاربران حرفه‌ای باشد.

صفحه‌نمایش فوق‌العاده این لپ‌تاپ با عمق رنگ 10 بیت، از گستره‌ رنگی sRGB، P3 و Adobe RGB پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس بالای 1920 هرتز بهره می‌برد که با استفاده از این نمایشگر، چشمان شما در طول کارهای فشرده، خستگی کمتری را تجربه خواهد کرد. حداکثر روشنایی این نمایشگر 450 نیت است و از دقت رنگ استثنایی با میانگین ΔE کمتر از 1 برخوردار است؛ هرچه عدد ΔE پایین‌تر باشد، دقت رنگ بالاتر است. به عبارت دیگر، این نمایشگر می‌تواند طیف وسیعی از رنگ‌ها را با دقت بسیار بالا نمایش دهد و برای کارهای حرفه‌ای مانند ویرایش عکس و فیلم ایده‌آل است.

این لپ‌تاپ سبک‌وزن تنها 1.31 کیلوگرم وزن و 14.5 میلی‌متر ضخامت دارد و در رنگ‌های سبز و خاکستری عرضه می‌شود. باتری بادوام 70 وات‌ساعتی آن تا 19 ساعت پخش ویدئوی 1080p به‌صورت مداوم را امکان‌پذیر می‌کند و خیالتان را از بابت شارژدهی در طول روز راحت می‌کند. برای برقراری اتصالی بی‌نقص، MateBook 14 به یک دوربین 1080p، فناوری آنتن متامتریال هواوی و همچنین از قابلیت‌های نوآورانه‌ای مانند Hyper Terminal پشتیبانی می‌کند.