شرکت آنر مقدمات معرفی سری آنر ۲۰۰ را در شرکت چین فراهم ساخته و در شرف این معرفی بزرگ است. حال مشخص شده که این گوشی، تنها تلفن همراه جدید شرکت آنر نیست. اطلاعات جدیدی که به تازگی لو رفته، مشخصات گوشی آنر X60 را برملا کرده و نشان می‎‌دهد این دستگاه نیز یکی از گزینه‎‌های آینده شرکت آنر برای عرضه به بازار است.

اخبار مربوط به گوشی آنر X60، از طرف کاربری به نام Digital Chat Station به‌دست آمده که آن را در شبکه اجتماعی «Weibo» به اشتراک گذاشته است. گوشی آنر X60 ادامه‎‌ای بر سری موفق X50 است که شامل نسخه‎‌های X50، X50i، X50i+، X50 Pro و X50 GT می‌‎شود. به‌‎عبارت‌‎دیگر، می‌‎توانیم بگوییم X60 نیز قرار است چندین و چند مدل مختلف داشته باشد. با این حال، مشخص نیست اخبار لو رفته مربوط به کدام نسخه از این سری است.

آنر X60

بر اساس اطلاعات، آنر X60 در جلو از صفحه نمایشی خمیده بهره می‌‎برد که این ویژگی معمولا به گوشی‌‎های پرچمدار اختصاص داده می‌‎شود پس می‎‌توانیم مطمئن باشیم که این دستگاه نیز مانند سری قبلی، پرچمداری اقتصادی خواهد بود. علاوه‌‎بر‌آن، ذکر شد که باتری این دستگاه بسیار بزرگ بوده و در ساخت آن، از تکنولوژی‌‎ها و ویژگی‌‎هایی استفاده شده که باعث می‌‎شود مقاومت زیادی در برابر افتادن و ضربه داشته باشد. این ویژگی‌‎ها در برخی از دستگاه‌های قبلی شرکت آنر نیز دیده شده پس با مسئله جدیدی روبرو نیستیم.

متاسفانه این تمامی اطلاعاتی است که از مشخصات گوشی آنر X60 لو رفته و کاربر مذکور، خبری از مشخصات سخت‌‎افزاری، قیمت یا تاریخ عرضه آن اعلام نکرده است. واضح است که در آینده می‌توانیم انتظار اخبار بیشتری از طریق تیزرها و لو رفتن‎‌های پیش از موعد را داشته باشیم و به تدریج، با جزئیات کامل این تلفن همراه قدرتمند آشنا شویم.