روز هشتم فروردین ماه دو گوشی آنر پلی 7T و 7T Pro در سه رنگ مختلف در چین عرضه شدند. از مشخصات آنر پلی 7T می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ به همراه حافظه رم ۸ گیگابایتی اشاره کرد. در ادامه به مشخصات فنی کامل این گوشی‌ها و قیمت این میان رده‌ها می‌پردازیم.

مشخصات فنی Honor Play 7T

آنر پلی 7T دارای رابط کاربری MagicUI ۶.۱ است که روی اندروید ۱۲ اجرا می‌شود و دو سیم کارت را پشتیبانی ‌می‌کند. این گوشی یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی TFT LCD با رزولوشن ۱۶۰۰x۷۲۰ و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز دارد. همچنین به یک پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم، تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده گرافیکی Mali-G57 مجهز شده است.

از دیگر مشخصات آنر پلی 7T به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌توانیم اشاره کنیم. این گوشی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد. Honor Play 7T دارای WiFi دو کاناله، بلوتوث ۵.۱، USB Type-C ،GPS ،OTG و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است. همچنین یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۲.۵ واتی دارد.

علاوه بر این، آنر پلی 7T از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، قابلیت تشخیص چهره دو بعدی، حسگر شتاب سنج، سنسور نور محیط و قطب نما بهره می‌برد. آنر پلی 7T دارای ابعاد ۸.۲۲×۷۶.۸۵×۱۶۷.۴۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۶ گرم است.

ظرفیت باتری آنر پلی 7T و 7T پرو

مشخصات فنی Honor Play 7T Pro

آنر پلی 7T پرو با همان میزان رم، حافظه داخلی و تراشه مدل پایه عرضه می‌شود. با این حال، یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPS LCD با رزولوشن ۲۳۸۸x۱۰۸۰ و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز دارد. مشخصات دوربین اصلی نیز مانندHonor Play 7T است. اما مدل پرو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد و همچنین با یک باتری کوچک‌تر ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود.

قیمت آنر پلی 7T و 7T Pro

آنر پلی 7T با قیمت ۱۰۹۹ یوان (تقریبا معادل ۱۶۰ دلار) برای نسخه پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن ۱۲۹۹ یوان (۱۸۸ دلار) قیمت دارد. قیمت آنر پلی 7T پرو نیز از ۱۴۹۹ یوان (218 دلار) برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۱۶۹۹ یوان (۲۴۷ دلار) برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی شروع می‌شود. این گوشی‌ها در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و سبز عرضه می‌شوند

اخبار مرتبط: آنر مجیک ۵ آلتیمیت و پرو با باتری سیلیکون کربنی عرضه خواهند شد