آنر پد ۹ پرو ۲ ماه پس از رونمایی از آنر پد ۹ معرفی شد که به نمایشگر بزرگ و سیستم صوتی قدرتمند مجهز شده است.

تقریبا ۲ ماه قبل شرکت آنر از تبلت آنر پد ۹ در نمایشگاه MWC رونمایی کرد. این دستگاه با قیمت ۳۵۰ یورو راهی بازار اروپا شد که می‌تواند گزینه خوبی برای خریداران محسوب شود. همچنین پس از آن پرچمدار جدید این شرکت به‌نام آنر مجیک ۶ التیمیت با دوربین کم‌نظیر توانست نگاه‌های زیادی را به‌خود جلب کند. اکنون کمپانی چینی تبلت جدید آنر پد ۹ پرو را به‌عنوان نسخه ارتقا یافته پد ۹ معرفی کرد که در بازار چین قیمت پایین‌تری از پد ۹ در بازار جهانی دارد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی آنر پد ۹ پرو می‌پردازیم.

آنر پد ۹ پرو به‌نمایشگر ۱۲.۱ اینچی TFT LCD با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتزی مجهز شده است. همچنین این نمایشگر ۱۰ بیتی بوده که یعنی می‌تواند ۱.۰۷ میلیارد رنگ را نمایش دهد. علاوه‌بر آن نمایش رنگ‌ها در این نمایشگر دقت بالایی داشته و طیف رنگی DCI-P3 به‌صورت کامل پشتیبانی می‌شود. این دستگاه به ۴ اسپیکر اصلی و ۴ توییتر برای تولید بهتر صدای تریبل مجهز شده تا درکنار نمایشگر بزرگ، لذت تماشای فیلم در این دستگاه چند برابر شود.

معرفی آنر پد ۹ پرو

آنر پد ۹ پرو به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ مجهز شده که ۲ سال قبل برای دستگاه‌های میان‌رده تولید شد. درکنار آن حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی تعبیه شده تا درکنار ارائه خدمات لازم، قیمت دستگاه تا جای ممکن پایین بماند. این تبلت به سیستم‌عامل MagicOS 8.0 برپایه اندروید ۱۴ مجهز شده و از باتری ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ واتی تغذیه می‌کند. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی همراه‌با فلش LED در پنل پشتی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در لبه بالای نمایشگر قرار دارد.

از دیگر مشخصات آنر پد ۹ پرو می‌توان به ضخامت ۶.۶۴ میلی‌متری، وزن ۵۸۹ گرمی، پشتیبانی از قابلیت‌هایی نظیر وای فای ۶، بلوتوث ۵.۲، اتصال شبکه 5G و درگاه تایپ سی اشاره کرد. آنر پد ۹ پرو در ۲ رنگ خاکستری و آبی روشن معرفی شده و ۲ پیکربندی مختلف با حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی برای آن درنظر گرفته شده است. این ۲ پیکربندی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و به‌ترتیب با قیمت‌های ۲۱۹۹ و ۲۴۹۹ یوان معادل ۳۰۳ و ۳۴۵ دلار در دسترس مشتریان قرار گرفته است. البته درصورت عرضه جهانی قیمت آنر پد ۹ پرو بیشتر از قیمت آن در بازار چین خواهد بود.

اخبار مرتبط: