کمپانی آنر در نظر دارد تا دومین گوشی تاشو خود به‌نام مجیک Vs 2 را به‌زودی برای بازار جهانی معرفی کند.

در سال ۲۰۲۳، کمپانی آنر توانست با معرفی چند گوشی تاشو به‌ موفقیت‌های نسبی در بازار تاشو برسد و قطعا با ورود گوشی تاشو آنر مجیک V2 به سود غیرقابل‌تصوری خواهد رسید، چراکه این دستگاه ضخامت بسیاری کمی دارد و از نظر مشخصات سخت‌افزاری عملکرد بالاتری از سایر دستگاه‌های تاشو بازار نظیر گلکسی زد فولد ۵، شیائومی میکس فولد ۳ و پیکسل فولد دارد. باوجوداین، سازنده یادشده قصد دارد یک تاشو دیگر به‌نام آنر مجیک Vs 2 را معرفی کند که تاکنون شایعات درباره طراحی و سایر مشخصات منتشر شده است.

باتوجه‌به فهرست 3C، گوشی آنر مجیک Vs 2 دومین تاشو آنر خواهد بود که به‌زودی وارد بازار می‌شود؛ همچنین اگر اطلاعات این فهرست درست و دقیق باشد می‌توان گفت کمپانی چینی سه گوشی تاشدنی را در یک سال میلادی معرفی می‌کند که نشان از قدرت و دانش تیم تحقیقاتی آن در زمینه تاشوها دارد، چراکه هر گوشی باید قبل از عرضه صدها بار یا هزاران بار مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد تا از میزان استحکام صفحه‌نمایش و لولای آن اطمینان حاصل شود.

مشخصات آنر-مجیک-Vs-2

طبق گزارش‌ها، آنر مجیک Vs 2 اولین دستگاه تاشو این کمپانی خواهد بود که لولای آن به‌سمت بیرون باز می‌شود. وب‌‌سایت 3C چین نشان می‌دهد این گوشی تاشو با شناسه VCA-AN00 فهرست شده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. شناسه یادشده به ما می‌گوید که این همان دستگاه تاشدنی مجیک V اسلیم است که قبلا شایعاتی از آن شنیده بودیم. بنابراین اگر شایعات حقیقت داشته باشند برای اولین بار یک تاشو با لولای بیرونی از آنر شاهد هستیم؛ هواوی اولین کمپانی به‌شمار می‌رود که از این فناوری برای ساخت گوشی‌های میت Xs و میت Xs 2 استفاده کرد.

شایعات تایید می‌کنند تاشوی نسل آینده آنر احتمالا اواسط مهرماه معرفی می‌شود؛ اکنون جزئیات بیشتری از دستگاه موجود نیست و برای آگاهی از مشخصات سخت‌افزاری دستگاه باید منتظر افشاگری‌های روزهای آتی باشیم. علاوه‌براین، آنر به توسعه یک دستگاه تاشو دیگر به‌نام مجیک فلیپ می‌پردازند که هنوز به‌صورت رسمی اخباری از آن انتشار نیافته است، اما به‌نظر می‌رسد تا اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی برای ورود به بازار جهانی آماده می‌شود.

در انتها یادآوری می‌شود گوشی تاشو آنر مجیک V2 قرار است طی روزهای آینده در نمایشگاه ایفا برلین معرفی و سپس وارد بازار جهانی شود. این گوشی تنها با ۴.۷ میلی‌متر ضخامت درحالت باز به باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا تبدیل می‌شود که حتی از بهترین پرچمداران اپل و سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۳ اولترا و آیفون ۱۴ پرو مکس باریک‌تر است.