طبق انتشار تصاویر رسمی گوشی هوشمند آنر مجیک ۶ پرو می‌توان گفت این دستگاه از طراحی فوق‌العاده جذابی درمقایسه‌با سایر رقبا برخوردار است که به‌راحتی می‌تواند کاربران زیادی جذب کند.

روز گذشته، کمپانی آنر به‌‌صورت رسمی از تصاویر و رندرهای گوشی هوشمند مجیک ۶ پرو رونمایی کرد که طراحی فوق‌العاده زیبا و منحصربه‌فرد آن نوید حضور یک دستگاه با ظاهری متفاوت را نشان می‌دهد. به‌عنوان‌مثال، طراحی ماژول دایره‌ای دوربین در پنل پشت جلوه خاصی به مجیک ۶ پرو می‌دهد که درمقایسه‌با سایر گوشی‌های هوشمند و پرچمدار بازار تفاوت‌ دارد. همچنین، تقریبا تمام مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه به‌همراه برادر کوچک‌ترش در وب‌سایت رسمی قرار دارد که نشان می‌دهد درتاریخ 11 ژانویه مصادف‌با 21 دی‌ماه باید شاهد معرفی آن‌ها باشیم.

مدیرعامل Honor، ژائو مینگ، طراحی آنر مجیک ۶ پرو با الهام از زیباهای طبیعت طراحی شده که درعین‌سادگی درخشش خاصی در چشمان کاربران دارد. بااین‌حال، مهم‌ترین بخش این گوشی پرچمدار طراحی دایره‌ای یا ستاره‌ای آن محسوب می‌شود که در گذشته نظیر آن را ندیده‌ایم. با مشاهده بیشتر تصاویر می‌توانید به‌راحتی زبان طراحی و جای دکمه‌های پاور و تنظیم صدا را ببینید. همچنین، مانند چندین نسخه دیگر گوشی‌های آنر، این مدل نیز از داینامینک آیلند بهره می‌برد که با الهام از سری آیفون ۱۴ ساخته شده است.

دوربین آنر مجیک 6 پرو

علاوه‌براین، مینگ اظهار کرد برای رنگ‌ها و بخشی از طراحی مجیک ۶ پرو از تاریخ و تمدن کهن چین استفاده کردیم که بدون‌شک مورد علاقه مردم این کشور قرار خواهد گرفت. صفحه محصولات کمپانی Honor و تصاویر آنر مجیک ۶ پرو نشان می‌دهد این گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز، بنفش و سفید عرضه خواهد شد؛ باتوجه‌به تیزر و پوسترهای تبلیغاتی به‌نظر می‌رسد سبز به‌عنوان رنگ پیش‌فرض و پیشنهادی آنر مجیک ۶ پرو خواهد بود که انتظار می‌رود بیشترین فروش را داشته باشد.

برخلاف بسیاری از گوشی‌های پرچمدار چینی، خوشبختانه سری آنر مجیک ۶ وارد بازار جهانی می‌شود که نشان‌دهنده ورود به‌بازار ایران است. درحال‌حاضر، اطلاعاتی درباره بازه‌قیمتی این دستگاه نداریم اما با نگاهی به‌مشخصات سخت‌افزاری و پیکربندی حافظه می‌توان گفت قیمتی نزدیک به پرچمداران سامسونگ خواهد داشت، اما بدون‌شک ارزان‌تر خواهد بود. بنابراین، کاربرانی که بودجه‌های محدودتری دارند به‌سادگی می‌تواند آنر مجیک ۶ پرو را جایگزینی برای گلکسی S24 اولترا بدانند.

اخبار مرتبط: