گوگل قبل از کنفرانس I/O 2024 هوش مصنوعی مولد را به بازی Chrome’s Dino ترکیب کرد و حالا با نام GenDino در دسترس قرار گرفته است.

بازی Chrome’s Dino که هنگام قطع شدن اینترنت کاربران می‌توانستند دایناسور را با استفاده از کلید اسپیس کنترل کنند، حالا این بازی محبوب به هوش مصنوعی مجهز شده و می‌توان المان‌های آن را بنابه‌ سلیقه خود تغییر داد.

اگر یادتان باشد، بازی محبوب دایناسور شامل المان‌های صحرا و بیابان با تم سیاه و سفید بود که حالا با ترکیب هوش مصنوعی این امکان برای کاربران فراهم شده است تا المان‌های آن را تغییر دهند و با مواردی که مدنظرشان است جایگزین کنند.

Chrome's  Dino game

حالا در مراسم Google I/O 2024 گوگل این بازی را با عنوان GenDino معرفی کرده که به این ترتیب بازی را با هوش مصنوعی مولد ترکیب کرده که به‌طور خاص، گوگل GenAI را به بازی محبوب دایناسور کروم آورده است.

متأسفانه این بازی هوش مصنوعی تنها برای چند دقیقه در دسترس بود. برای جایگزینی T-Rex، موانع و صحرا با کمک هوش مصنوعی طراحی شده است. همچنین دارای چند ترکیب از پیش تعیین شده بود که کاربران می‌توانستند با فشار دادن دکمه "من احساس خوشبختی می‌کنم" (I’m feeling lucky) را تجربه کنند.

متأسفانه، فعلا قابلیت شخصی سازی با استفاده از تخیل وجود ندارد و مدام با اخطارهایی همراه است و نمی‌توان المان‌های بازی را با مواردی که در ذهن کاربر می‌گذرد، قابل بازتولید نیست.