مادیستی معروف با انتشار یک ویدئو نشان داد توانسته با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 و فناوری Path Tracing جلوه‌های بصری فوق‌العاده جذاب و بی‌نظیری را در محیط بازی God of War ایجاد کند که احتمالا مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد.

شب گذشته، یک یوتیوبر و مادیست بازی‌های ویدئویی به‌نام TeaserPlay کلیپ کوتاه یک دقیقه‌ای را از God of War منتشر کرد که نشان می‌دهد از جدیدترین فناوری‌ها مانند Nanite و Path Tracing به‌‌همراه Ray Tracing جهت تقویت نور و گرمای محیط بازی استفاده کرده‌‌است. برای آگاه بیشتر باید اشاره کنیم، تکنولوژی Path Tracing کمپانی انویدیا روی بهبود الگو‌های گرمای محیط تمرکز می‌کند، اما رهگیری پرتوی یا همان Ray Tracing الگوهای نور را بهبود می‌بخشد تا کاربران تجربه بهتری در بازی داشته باشند.

باتوجه‌به ویدئو بازی God of War می‌توان گفت این یوتیوبر خلاق توانسته نمای جذابی از کریتوس، خدای جنگ، را به‌خوبی با کیفیت خارق‌العاده به‌نمایش بگذارد که بدون‌شک مورد توجه گیمرهای حرفه‌ای قرار می‌گیرد. در سال‌های گذشته، جزئیات و نکات زیر بازی‌ها مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نور و الگو‌ گرمایی تصویر اشاره کرد. همچنین، بسیاری از گیمرها علاقه‌ دارند ریمستری از نسخه اصلی که در سال 2005 میلادی منتشر شد را یک‌بار دیگر ببینند؛ بااین‌حال، عرضه نسخه جدید به استودیو سازنده مرتبط می‌شود که باید تصمیمات لازم درخصوص آن گرفته شود.

علاوه‌براین، باید اشاره کنیم ویدئو مفهومی بازی God of War از آخرین نسخه موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 استفاده می‌کند که قابلیتی غیرقابل‌تصور در تولید تصاویر خیره‌کننده در بازی‌های ویدئویی دارد؛ ازسوی‌دیگر، استودیو سانتا مونیکا سونی از موتوری اختصاصی استفاده می‌کند که توان نسبتا کمتری درمقایسه‌با Unreal Engine 5 دارد. در ادامه با تماشای ویدئو مفهومی God of War می‌توانید به‌نکات مهمی از ریمستر احتمالی دست پیدا کنید.

در انتها یادآور می‌شویم، بازی ویدئویی God of War در سال 2005 پس‌از مدت‌کوتاهی توانست بیشتر 4.5 میلیون نسخه در سراسر جهان به‌فروش برساند که عددی قابل‌توجه برای استودیو توسعه‌دهنده محسوب می‌شود. همچنین، این نسخه معروف جوایز معتددی را دربخش‌های مختلف کسب کرد و حتی بازی سال نیز انتخاب شد. همچنین، نباید فراموش کنیم قدرت گرافیکی بازی برای کنسول پلی استیشن 2 برای آن زمان جلوه‌های بصری خیره‌مننده و محیط بسیار زنده را به‌همراه داشت.

اخبار مرتبط: