سامسونگ قصد دارد تیر ماه سال ۱۴۰۳ و در مراسم گلکسی آنپکد در پاریس از دستگاه‌های گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی رینگ برای اولین بار رونمایی کند.

حالا که سر و صدای عرضه سری گلکسی اس 24 کمی فروکش کرده، سامسونگ تمرکز خود را روی گلکسی زد فولد 6 و دیگر دستگاه‌هایی که در نیمه دوم سال 2024 عرضه می‌کند، گذاشته است. گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد زمان برگزاری مراسم معرفی محصول بزرگ بعدی این غول کره‌ای صورت گرفته و امروز اطلاعات جدیدی در این باره به‌دست ما رسیده است.

به نظر می‌رسد که به‌جای مرداد سال آینده، سامسونگ قصد دارد زود‌ از محصولاتش رونمایی کند. این کمپانی درصدد است گلکسی زد فولد 6، زد فلیپ 6، گلکسی رینگ و سایر محصولات پوشیدنی‌شان را تیر ماه معرفی کند.

ممکن است عجیب به‌نظر برسد که سامسونگ تصمیم گرفته تاریخ عرضه گلکسی زد Fold 6 و سایر دستگاه‌های جدیدش را جلو بیاندازد، با این حال اگر خوب توجه کنیم، متوجه می‌شویم که در مرداد ماه قرار است المپیک شروع شود. بنابراین غیر منطقی به‌نظر می‌رسد که بخواهند زمان عرضه گوشی‌های تاشو جدید را برای این تاریخ برنامه‌ریزی کنند.

چیزی که فعلا به‌صورت قطعی می‌دانیم این است که در مراسم رونمایی امسال گلکسی آنپکد، محصولات متنوع و گوناگونی برای اولین بار معرفی خواهند شد. برخلاف سال‌های گذشته، سامسونگ قصد دارد دستگاه‌های زیادی از جمله گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6، زد فولد ارزان‌قیمت، گلکسی رینگ، سری گلکسی واچ 7 و احتمالا سری گلکسی بادز 3 جدید را در این مراسم معرفی کند. تازه با شناختی که از سامسونگ داریم، ممکن است شاهد شگفتی‌هایی نیز در این رویداد باشیم، اما در هر صورت دومین مراسم امسال برای رونمایی از محصولات گلکسی می‌تواند بزرگ‌تر از چیزی باشد که در مراسم قبلی شاهد آن بودیم.

اخبار مرتبط: