تصاویری از ماکت گلکسی زد فولد ۵، پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شده که نشان می‌دهد فرورفتگی صفحه نمایش در این نسخه هم برطرف نشده است.

صفحه Ice Universe در شبکه اجتماعی وایبو تصاویری از ماکت گلکسی زد فولد ۵ را به اشتراک گذاشت. زد فولد ۵ در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود و تنها تغییر ظاهری آن نسبت به نسل قبلی، تغییر محل فلش است که به‌جای قرار گرفتن در بخش پایین دوربین‌های سه‌گانه عمودی، در کنار بالاترین سنسور قرار می‌گیرد.

در صفحه نمایش داخلی هم وجود فرورفتگی وسط صفحه کاملا مشهود است که برای بسیاری از مشتریان ناامیدکننده است.

نبود تغییرات زیاد در پنل پشتی ماکت گلکسی زد فولد ۵ دور از انتظار نبود، زیرا چند ماه قبل تصاویری درز کرده بود که این مسئله را نشان می‌داد. همچنین گفته شده سامسونگ هم به دنبال ایجاد تغییرات داخلی بوده و تنها تغییر خارجی مورد توجه ابرشرکت کره‌ای، کاهش ضخامت و وزن گوشی بوده است.

تصاویر-گلکسی-زد-فولد-۵

البته با توجه به زاویه تصویر همه تغییرات مذکور قابل تشخیص نیستند، اما لولای قطره‌ای که پیش از این شایعه آن بارها مطرح شده بود قابل مشاهده است. بر اساس شایعات قبلی، لولای جدید قرار بود تا ۳۰۰ هزار بار تاشدن را پشتیبانی کند و شیار بین دو صفحه را در زمان تاشدن گوشی حذف کند. همچنین مشکل شیار وسط صفحه نمایش را حل کند، اما در تصاویر هنوز این مشکل قابل مشاهده است.

این تصاویر درست چند روز پس از تصاویر ماکت گلکسی زد فلیپ ۵ منتشر شده‌اند. این دو گوشی تاشو کنار تبلت سری اس ۹ و ساعت سری واچ ۶ در رویداد آنپکد سامسونگ واقع در شهر سئول کره جنوبی معرفی خواهند شد.

در کانال آپارات، صفحه اینستاگرام و وب‌سایت علاالدین چهارشنبه ۴ مرداد ماه ساعت ۸ و نیم شب منتظر پخش زنده از رویداد آنپکد سامسونگ باشید.

اخبار مرتبط: