تیزر جدیدی از گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ منتشر شده است که نشان می‌دهد در حالت بسته، دو پنل نمایشگر کاملا به هم می‌چسبند و شکافی بین آن وجود ندارد.

سامسونگ اولین شرکتی بود که گوشی تاشو تولید کرد اما از همان ابتدا هم این دستگاه‌ها با مشکلات زیادی روبرو بودند. مثلا مقاومت پایین در برابر ضربه، ضد آب نبودن و خط بین دو صفحه نمایش وجود داشت که در گذر زمان تا حد قابل توجهی بهبود پیدا کرد.

اخیرا گوشی‌های تاشو شرکت‌های چینی مانند موتورولا ریزر ۴۰ اولترا که اخیرا منتشر شد، اگرچه هنوز خط میان صفحه آن قابل مشاهده و لمس بود اما در حالت بسته، دو صفحه نمایش آن فاصله‌ای نداشتند. این مسئله باعث شده نگرانی‌هایی در مورد گوشی‌های تاشو بعدی شرکت کره‌ای یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ و فولد ۵ برای وجود شکاف بین دو صفحه ایجاد شود.

اما طی چند ماه اخیر شایعات زیادی حاکی از حل مشکل شکاف گوشی‌های تاشو بعدی سامسونگ شنیده می‌شد. حالا سامسونگ در توییتر تیزر جدیدی از گلکسی زد فلیپ ۵ به اشتراک گذاشته است که در آن این شایعات تایید شده‌اند و در آن شکافی بین دو پنل دیده نمی‌شود.

این اتفاق به دلیل استفاده از لولای قطره‌ای است، البته در ابتدا قرار بود استفاده از این لولا مشکل خط وسط صفحه را هم بر طرف کند، اما در تصاویری که از نسخه آزمایشی گلکسی زد فلیپ ۵ منتشر شد، خط وسط نمایشگر هنوز قابل مشاهده بود.

گلکسی زد فلیپ ۵ در کنار گلکسی زد فولد ۵، سری ساعت هوشمند واچ ۶ و سری تب اس ۹ در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ ۴ مرداد ماه ساعت ۲ و نیم بعد از ظهر معرفی می‌شود. برای مشاهده زنده این رویداد می‌توانید در وب‌سایت، صفحه اینستاگرام و کانال آپارات علاالدین همراه ما باشید.

اخبار مرتبط: