تنها چند ساعت تا معرفی گلکسی زد فلیپ ۵ در رویداد آنپکد سامسونگ باقی مانده و اکنون تصاویر این گوشی منتشر شده است.

تاکنون چندین تصویر رندر از گلکسی زد فلیپ ۵ منتشر شده، اما تعداد کمی عکس واقعی از این گوشی وجود دارد. به لطف افشاگر توییتری GaryeonHan@ تصاویر تازه‌ای از گوشی تاشو مورد انتظار در دسترس قرار گرفته است.

بر اساس گزارش‌ها و شایعات قبلی قرار بود Galaxy Z Flip 5 از لولای قطره‌ای برای حذف فاصله بین دو پنل در حالت بسته استفاده کند که در تصاویر قابل مشاهده است. همچنین این لولا باعث نازک‌تر شدن دستگاه هم می‌شود. قرار بود این لولا به حذف یا کاهش شیار وسط نمایشگر داخلی کمک کند که در نسخه‌های اولیه موفقیت آمیز نبود، اما باتوجه به تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد نسخه نهایی از این نظر بهبود یافته باشد.

در دیگر تصاویر صفحه نمایش بیرونی گلکسی زد فلیپ ۵ قابل مشاهده است که در یکی از آنها ویجت تقویم کوچک و در دیگری چندین ویجت با قابلیت اسکرول کردن بین آنها مشاهده می‌شود.

این گوشی احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت در نسخه پایه استفاده می‌کند. البته شایعات زیاد و متنوعی درباره قیمت این گوشی وجود دارد اما تا زمان رویداد گلکسی آنپکد باید منتظر بمانیم.

رویداد گلکسی آنپکد ساعت ۱۴:۳۰ امروز ۴ مرداد ماه برگزار می‌شود و سامسونگ در این رویداد از گوشی‌های پرچمدار جدید گلکسی زد فلیپ ۵ و فولد ۵ و تبلت‌های سری تب اس ۹ و ساعت‌های هوشمند سری واچ ۶ رونمایی خواهد کرد. برای مشاهده پخش زنده این رویداد در وب‌سایت، کانال آپارات یا صفحه اینستاگرام علاالدین همراه ما باشید.

اخبار مرتبط: